Avatar billede lunse Nybegynder
08. januar 2004 - 19:32 Der er 13 kommentarer

Langsom Startup

Hej.

Jeg vil høre om i havde nogle anelser om hvorfor min computer starter langsom op?
Jeg har lige installeret helt fra bunden (havde slettet harddisk og installeret XP igen)

Svar så hurtigt i kan :)
Tak på forhånd.

-Lunse
Avatar billede ird Praktikant
08. januar 2004 - 19:34 #1
har du alle updates til windows?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2004 - 19:35 #2
Hvad er langsomt?
Avatar billede ird Praktikant
08. januar 2004 - 19:36 #3
Stigers åben lige ICQ
Avatar billede lunse Nybegynder
08. januar 2004 - 19:41 #4
Har ikke ICQ...
Startup er langsom.
Jeg kan ikke aktivere Windows....
Har alle updates...
Avatar billede ird Praktikant
08. januar 2004 - 19:47 #5
Oplysning fra Microsoft ang. aktivering/registrering:
"Hvis du installerer Windows XP på den samme computer ved hjælp af den samme produktnøgle, er der ingen grænser for antallet af aktiveringer".
"MPA kan tolerere en vis udskiftning af hardwarekomponenter, da der tillades en vis forskel mellem den aktuelle hash-værdi og den hash-værdi, der oprindelig blev aktiveret. Brugerne kan udskifte hardwarekomponenter uden at skulle aktivere produktet igen. Hvis brugerne foretager markante udskiftninger af hardwarekomponenterne, måske over lang tid, skal de evt. aktivere produktet igen. I så fald skal brugerne evt. kontakte en Microsoft-kundeservicemedarbejder telefonisk for at udføre aktiveringen." - og der kommer bøvlet ind i billedet.

Iøvrigt er en OEM licens tilknyttet en bestemt maskine (Derfor ægthedsbevis til at klæbe på maskinen), så den begrænser nok mere i hardwareudskiftning - vil tro at den brokker sig hvis man skifter bundkort f.eks.

paste fra catbody
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2004 - 20:14 #6
dejligt med en spørger der giver feedback - at man så ikke kan bruge feedbacken til en rygende fis er lidt træls!

Hvad er langsom? Oversættelse: Hvor hurtig var den før og hvor lang tid tager det nu?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
08. januar 2004 - 20:44 #7
har du bærbar ?... og har du fået flere ikoner på skrivebordet kan det sige noget. få mine ude på skrivebordet. så den ikke skal starte alt det op. vil hjælpe..
Avatar billede zeus6 Nybegynder
08. januar 2004 - 20:44 #8
mindre *
Avatar billede htmlkongen Novice
09. januar 2004 - 08:01 #9
Avatar billede htmlkongen Novice
09. januar 2004 - 08:02 #10
Har du for iøvrigt en masse programmer der skal starte op i starten? Såsom messenger, etc?
Avatar billede ird Praktikant
09. januar 2004 - 08:03 #11
Vi gætter i blinde! Vent til opretter vender tilbage med lidt feedback
Avatar billede ird Praktikant
12. februar 2004 - 14:31 #12
Fik du så meget styr på det du kunne lukke her eller give feedback om problemet? :))
Avatar billede ird Praktikant
09. juni 2004 - 08:21 #13
Du må sådan set selvom det her, men du burde kikke lidt her:

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))

Husk at lukke dine gamle spørgsmål. Dette gør at du en aden gang har nemmere ved at få kvalificeret hjælp :)

Alt med gult og mørkegrønt venter på afslutning eller feedback.