Avatar billede varmeskud Praktikant
08. januar 2004 - 15:32 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Akoder og sang tekst til Sanne Salomonsen-Det er ikke det du sige

Hey

Jeg søger Akoder og selve sang teksten til sangen Sanne Salomonsen - Det er ikke det du siger.

Mvh Kim
Avatar billede yopede Nybegynder
09. januar 2004 - 00:16 #1
Har undersøgt det, men fandt intet.  :-(
Gå en tur på biblioteket og lån en nodebog. Det er mit bedste råd...
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. januar 2004 - 00:36 #2
Okay. Der er 10km hver vej... Lidt langt :-( Skulle bruge det hurtigst muligt nemlig
Avatar billede htmlkongen Novice
09. januar 2004 - 08:07 #3
http://lukket.dk/songs/d.htm Hvad med denne her?
Avatar billede jps6kb Novice
09. januar 2004 - 08:15 #4
Lyt det af ?? ;) Den er ikke svær. Har bare ikke lige et klaver her ...
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. januar 2004 - 13:51 #5
Det er ikke mig selv der skal spille men min venine på skolen der skulle bruge det til i morgen (lørdag)
Avatar billede htmlkongen Novice
09. januar 2004 - 19:24 #6
Jo den er rimelig svær. Den er i den gule bog som Forlaget Wil.. (et eller andet) har udgivet. :) (fed forklaring ikke? :D) Du kender godt de bøger. Der er en blå (nummer 1) Rød (nummer 2) gul (nummer 3) Og det er vidst nummer 91 så vidt jeg husker. Sig det til hende. De bøger har alle skoler bl.a :D
Avatar billede htmlkongen Novice
09. januar 2004 - 19:24 #7
Og selvfølgelig biblioteket :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
11. januar 2004 - 20:07 #8
Det har jeg ingen mulighed for... Lukker...
Avatar billede yopede Nybegynder
13. januar 2004 - 20:40 #9
tak for point ;-)