Avatar billede djpono Nybegynder
08. januar 2004 - 14:47 Der er 6 kommentarer

komprimeret look

Jeg skal billedemanipulere et ansigt ind i et andet billede og det går fint, men får at det skal se realistisk ud skal de jo have samme støj!!!

Jeg leder efter et filter eller en funktion i Photoshop (7) som kan give et billede den slags støj som opstår når
man f.eks. komprimerer en jpg til 25% i Save for web...

Anyone?
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. januar 2004 - 15:04 #1
Hvad med bare at komprimere det mindst komprimerede billede så det matcher det mest komprimerede billede?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
08. januar 2004 - 15:05 #2
Jeg har en guide fra et blad jeg kan scanne ind hvis du er interesseret?
Avatar billede djpono Nybegynder
08. januar 2004 - 15:53 #3
jo tak... le bon, men den havde jeg også tænkt på, dog ikke den sjoveste løsning hvis man skal rette til og finjustere 10-15 gange!!

-> pistolpalle: den vil jeg meget gerne ha hvis du gider!!
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
08. januar 2004 - 16:05 #4
Hov jeg læste forkert - troede det var noget andet

Men jeg har da også en guide til sådan noget eller i hvert fald i den stil
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
08. januar 2004 - 16:10 #5
Jeg tror det er nemmere hvis jeg siger hvordan de får billederne til at ligne hinanden...

Skyggerne tegnes med Dodge Tool og Burn Tool.

For at ændre farverne trykker du på Ctr + U og så ændrer du Saturation og Lightness.

Håber det har hjulpet selvom jeg tror jeg har misforstået dit spørgsmål lidt
Avatar billede djpono Nybegynder
08. januar 2004 - 16:37 #6
ok, ja tak men ingen af jer har givet mig info jeg ikke kendte i forevejen så jeg lader den hvile. Det jeg mangler er måske et filter eller også er jeg bare doven....