Avatar billede gorba Nybegynder
21. januar 2001 - 01:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TABELLEN DRILLER!

hEJ.
IFØLGE DET HER, SKULLE DER IKKE VÆRE NOGET IVEJEN.
MEN \"slår lige tilbage til småt\" når man ser på den, er indholdet under <th> Priserne</th>
rykket meget ned. det virker som om at der ligger noget skjult, kan ikke finde fejlen.
**********KODEN FOR TABLE STARTER HER********
<TABLE WIDTH=\"85%\" BORDER=\"2\" ALIGN=\"right\" CELLPADDING=\"0\" CELLSPACING=\"0\">
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TH WIDTH=\"280\"><U>Priserne</U></TH> <TH WIDTH=\"280\"><U>Bestilling af varer pr. telefon.</U></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TD>Vi opdatere hverdag vores priser. De priser som er angivet p&aring; siden, er dagsprisen inkl.moms, eksl. fragt. Der tages forbehold for udsolgte vare, trykfejl samt pris&aelig;ndringer uden varsel.</TD>

    <TD>Der kan bestilles varer pr. telefon fra kl. 18 til 21, mandag til fredag<BR>
p&aring; telefon. 20 42 88 81.<BR>
L&oslash;rdag og s&oslash;ndag dog kun pr. E-mail.
<BR>
I &oslash;vrigt henvises til punktet Salg, fragt og leveringsbetingelser.</TD>
</TR>
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TH WIDTH=\"280\"><U>Bestilling af varer pr. E-mail.</U></TH><TH WIDTH=\"280\"><U>Salg, fragt og leveringsbetingelser.</U></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TD WIDTH=\"280\">
Bestilling af varer pr. E-mail kan ske d&oslash;gnet rundt. Dog vil de ikke blive behandlet i dagtimerne.<BR>Alle indkommende ordre pr. E-mail vil blive behandlet i aftentimerne til afsendelse. Husk at oplyse navn, adresse, Tlf-nr. samt korrekt varebeskrivelse. Efter behandling af deres ordre pr. E-mail, vil de modtage en ordrerbekr&aelig;ftelse.</TD>

    <TD WIDTH=\"280\">Alt salg foreg&aring;r ved forsendelse pr. efterkrav med Post-Danmark. Ved modtagelsen af varen er det kundens pligt, at efterse om alle varer er modtaget, samt efterstemme med den vedlagte faktura.<BR>Der vil blive p&aring;lagt et admin.gebyr p&aring; kr. 50, p&aring; alle ordre under 3500 kr. eksl. fragt, som d&aelig;kker emballage og forsikring.<BR>Ordre som er behandlet og k&oslash;ber &oslash;nsker at anullere ordreren efter bekr&aelig;ftelsen, vil blive faktureret for et gebyr p&aring; 10% af nettoprisen, dog minimum 100.- kr. Som d&aelig;kker vores tab hos leverand&oslash;ren.
<BR>Leveringstiden er normalt 1-2 dage efter ordren er lagt.</TD>
</TR>
<TR ALIGN=\"left\">
    <TH WIDTH=\"280\"><U>Returnering.</U></TH><TH WIDTH=\"280\"><U>Garanti.</U></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"left\">
    <TD WIDTH=\"280\">Der er 14 dages returret p&aring; alle varer, det foruds&aelig;tter at varerens originale emballage er i u&aring;bnet/ubrugt stand. Fragt & gebyr tilbagebetales ikke. Varer der sendes retur sker p&aring; k&oslash;bers regning og risiko. Ufranko/efterkrav n&aelig;gtes modtaget. Der m&aring; ikke v&aelig;re p&aring;h&aelig;ftet postm&aelig;rkater o.lign. p&aring; dens originale emballage. Det vil blive afvist ved modtagelsen hvis ovenst&aring;ende forefindes. Tilh&oslash;rende manualer og software skal altid f&oslash;lge produktet. Varer specielt hjemk&oslash;bt til kunden tages ikke retur.
<BR>
Dog er der undtagelser vedr&oslash;rende postm&aelig;rkater o.lign. p&aring;:
<UL TYPE=\"disc\">
    <LI>Sk&aelig;rme
    <LI>Printere
    <LI>Kabinet
    <LI>Scannere
</UL>
    </TD>
    <TD WIDTH=\"280\">Medmindre andet er anf&oslash;rt, er produkterne omfattet af 1 &aring;rs garanti mod fabrikationsfejl.<BR>Software dog 90 dage. Dog gives der ikke garanti p&aring; disketter, DAT b&aring;nd, CDR medier samt manualer og varer til en pris under 150 kr. Varer der skal til <B>garanti-reparation</B>, skal v&aelig;re aftalt p&aring; forh&aring;nd, da nogle af vores produkter har on-site service, eller <B>Kunden</B> selv skal tage kontakt til producenten for eventuelt support. Alle andre varer sendes efter aftale til vores adresse. Der vil derefter tages kontakt til vores leverand&oslash;r for et RMA nr. Varer der skal til reperation, skal altid sendes i forsvarlig stand. Returnering af fejlbeh&aelig;ftede produkter sker for k&oslash;bers regning og risiko. Dog ikke hvis kunden modtagere en defekt vare ved modtagelsen, eller erkl&aelig;ret som (DOA). Varer tilsendt ufranko/efterkrav n&aelig;gtes modtaget. Fra modtagelsen af p&aring;g&aelig;ldende varer, skal der p&aring;regnes ca. 7-12 hele arbejdsdage, f&oslash;r Datalageret har deres varer retur.
Varer som har v&aelig;ret igennem servicecenteret og ingen fejl konstateret, vil kunden blive opkr&aelig;vet et gebyr p&aring; 120 kr. eksl. fragt.</TD>
</TR>

<TR ALIGN=\"left\">
<TH WIDTH=\"280\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Fragtpriser Inkl. Moms. & Opkr&aelig;vningsgebyr.</FONT></TH>
<TH WIDTH=\"280\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Ekspress Inkl. Moms. & opkr&aelig;vningsgebyr.</FONT></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"left\">
<TD WIDTH=\"180\"><BR>
0-5 kg. 65,-<BR>5-10 kg.  75,-<BR>10-15 kg.    100,-<BR>15-20 kg  110,-<BR>Derefter pr. p&aring;gyndt kg. +10,-<BR><FONT COLOR=\"#FF0000\">Obs! Post Danmark opkr&aelig;ver <BR>et gebyr p&aring; 8 kr ved udlevering</FONT></TD>

<TD WIDTH=\"280\"> 0-5 kg. 100,-<BR>5-10 kg.  110,-<BR>10-15 kg.    135,-<BR>15-20 kg  145,-<BR>Derefter pr. p&aring;gyndt kg. +10,-
</TD>
<TR ALIGN=\"left\">
<TD WIDTH=\"180\">
<BR>
<UL TYPE=\"disc\">
    <LI>Datalageret
    <LI>Gildbrovej 16, 3.th
    <LI>DK-2635, Ish&oslash;j
    <LI>Tlf.: 20 42 88 81
</UL>
</TD>
<TD>&nbsp;</TD>
</TR>
</TABLE>
*********SLUT********
Indholdet i den venstre side rykker ca 3x <p eller br> Har rettet til hvor jeg mener den er galt, men uden resultat.
kan I umiddelbart se en fejl??
gorba
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
21. januar 2001 - 01:22 #1
Ja, har fundet fejlen. Vil du have den rigtige kode?
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
21. januar 2001 - 01:23 #2
<p><TABLE WIDTH=\"85%\" BORDER=\"2\" ALIGN=\"right\" CELLPADDING=\"0\" CELLSPACING=\"0\">
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Priserne</U></TH> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Bestilling af varer pr. telefon.</U></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TD valign=\"top\">Vi opdatere hverdag vores priser. De priser som er angivet p&aring; siden, er dagsprisen inkl.moms, eksl. fragt. Der tages forbehold for udsolgte vare, trykfejl samt pris&aelig;ndringer uden varsel.</TD>

    <TD valign=\"top\">Der kan bestilles varer pr. telefon fra kl. 18 til 21, mandag til fredag<BR>
p&aring; telefon. 20 42 88 81.<BR>
L&oslash;rdag og s&oslash;ndag dog kun pr. E-mail.
<BR>
I &oslash;vrigt henvises til punktet Salg, fragt og leveringsbetingelser.</TD>
</TR>
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Bestilling af varer pr. E-mail.</U></TH><TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Salg, fragt og leveringsbetingelser.</U></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"LEFT\">
    <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">
Bestilling af varer pr. E-mail kan ske d&oslash;gnet rundt. Dog vil de ikke blive behandlet i dagtimerne.<BR>Alle indkommende ordre pr. E-mail vil blive behandlet i aftentimerne til afsendelse. Husk at oplyse navn, adresse, Tlf-nr. samt korrekt varebeskrivelse. Efter behandling af deres ordre pr. E-mail, vil de modtage en ordrerbekr&aelig;ftelse.</TD>

    <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">Alt salg foreg&aring;r ved forsendelse pr. efterkrav med Post-Danmark. Ved modtagelsen af varen er det kundens pligt, at efterse om alle varer er modtaget, samt efterstemme med den vedlagte faktura.<BR>Der vil blive p&aring;lagt et admin.gebyr p&aring; kr. 50, p&aring; alle ordre under 3500 kr. eksl. fragt, som d&aelig;kker emballage og forsikring.<BR>Ordre som er behandlet og k&oslash;ber &oslash;nsker at anullere ordreren efter bekr&aelig;ftelsen, vil blive faktureret for et gebyr p&aring; 10% af nettoprisen, dog minimum 100.- kr. Som d&aelig;kker vores tab hos leverand&oslash;ren.
<BR>Leveringstiden er normalt 1-2 dage efter ordren er lagt.</TD>
</TR>
<TR ALIGN=\"left\">
    <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Returnering.</U></TH><TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Garanti.</U></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"left\">
    <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">Der er 14 dages returret p&aring; alle varer, det foruds&aelig;tter at varerens originale emballage er i u&aring;bnet/ubrugt stand. Fragt & gebyr tilbagebetales ikke. Varer der sendes retur sker p&aring; k&oslash;bers regning og risiko. Ufranko/efterkrav n&aelig;gtes modtaget. Der m&aring; ikke v&aelig;re p&aring;h&aelig;ftet postm&aelig;rkater o.lign. p&aring; dens originale emballage. Det vil blive afvist ved modtagelsen hvis ovenst&aring;ende forefindes. Tilh&oslash;rende manualer og software skal altid f&oslash;lge produktet. Varer specielt hjemk&oslash;bt til kunden tages ikke retur.
<BR>
Dog er der undtagelser vedr&oslash;rende postm&aelig;rkater o.lign. p&aring;:
<UL TYPE=\"disc\">
    <LI>Sk&aelig;rme
    <LI>Printere
    <LI>Kabinet
    <LI>Scannere
</UL>
    </TD>
    <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">Medmindre andet er anf&oslash;rt, er produkterne omfattet af 1 &aring;rs garanti mod fabrikationsfejl.<BR>Software dog 90 dage. Dog gives der ikke garanti p&aring; disketter, DAT b&aring;nd, CDR medier samt manualer og varer til en pris under 150 kr. Varer der skal til <B>garanti-reparation</B>, skal v&aelig;re aftalt p&aring; forh&aring;nd, da nogle af vores produkter har on-site service, eller <B>Kunden</B> selv skal tage kontakt til producenten for eventuelt support. Alle andre varer sendes efter aftale til vores adresse. Der vil derefter tages kontakt til vores leverand&oslash;r for et RMA nr. Varer der skal til reperation, skal altid sendes i forsvarlig stand. Returnering af fejlbeh&aelig;ftede produkter sker for k&oslash;bers regning og risiko. Dog ikke hvis kunden modtagere en defekt vare ved modtagelsen, eller erkl&aelig;ret som (DOA). Varer tilsendt ufranko/efterkrav n&aelig;gtes modtaget. Fra modtagelsen af p&aring;g&aelig;ldende varer, skal der p&aring;regnes ca. 7-12 hele arbejdsdage, f&oslash;r Datalageret har deres varer retur.
Varer som har v&aelig;ret igennem servicecenteret og ingen fejl konstateret, vil kunden blive opkr&aelig;vet et gebyr p&aring; 120 kr. eksl. fragt.</TD>
</TR>

<TR ALIGN=\"left\">
<TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Fragtpriser Inkl. Moms. & Opkr&aelig;vningsgebyr.</FONT></TH>
<TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Ekspress Inkl. Moms. & opkr&aelig;vningsgebyr.</FONT></TH>
</TR>
<TR ALIGN=\"left\">
<TD WIDTH=\"180\" valign=\"top\"><BR>
0-5 kg. 65,-<BR>5-10 kg.  75,-<BR>10-15 kg.    100,-<BR>15-20 kg  110,-<BR>Derefter pr. p&aring;gyndt kg. +10,-<BR><FONT COLOR=\"#FF0000\">Obs! Post Danmark opkr&aelig;ver <BR>et gebyr p&aring; 8 kr ved udlevering</FONT></TD>

<TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\"> 0-5 kg. 100,-<BR>5-10 kg.  110,-<BR>10-15 kg.    135,-<BR>15-20 kg  145,-<BR>Derefter pr. p&aring;gyndt kg. +10,-
</TD>
<TR ALIGN=\"left\">
<TD WIDTH=\"180\" valign=\"top\">
<BR>
<UL TYPE=\"disc\">
    <LI>Datalageret
    <LI>Gildbrovej 16, 3.th
    <LI>DK-2635, Ish&oslash;j
    <LI>Tlf.: 20 42 88 81
</UL>
</TD>
<TD valign=\"top\">&nbsp;</TD>
</TR>
</TABLE>
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
21. januar 2001 - 01:24 #3
\"Svar\" selvfølgelig
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
21. januar 2001 - 01:25 #4
Det er simpelthen bare valign=\"top\" du skal have med.
Avatar billede gorba Nybegynder
21. januar 2001 - 01:25 #5
jep..
Avatar billede gorba Nybegynder
21. januar 2001 - 01:27 #6
øhh, okey...
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
21. januar 2001 - 01:28 #7
Kan du ikke se det???
Avatar billede gorba Nybegynder
21. januar 2001 - 01:31 #8
2 sec.. er lige igang.. det siger noget. 2 sec. ved du om man kan rette i det her indlæg, efter jeg har sendt det ind??
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
21. januar 2001 - 01:35 #9
Sendt det ind???
Avatar billede gorba Nybegynder
21. januar 2001 - 01:38 #10
ja, det her indlæg... som person bag indlægget, burde man kunne rette iden, ik?
nå. men det hjalp. takker...