21. januar 2001 - 01:18Der er
9 kommentarer og 1 løsning
TABELLEN DRILLER!
hEJ. IFØLGE DET HER, SKULLE DER IKKE VÆRE NOGET IVEJEN. MEN \"slår lige tilbage til småt\" når man ser på den, er indholdet under <th> Priserne</th> rykket meget ned. det virker som om at der ligger noget skjult, kan ikke finde fejlen. **********KODEN FOR TABLE STARTER HER******** <TABLE WIDTH=\"85%\" BORDER=\"2\" ALIGN=\"right\" CELLPADDING=\"0\" CELLSPACING=\"0\"> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TH WIDTH=\"280\"><U>Priserne</U></TH> <TH WIDTH=\"280\"><U>Bestilling af varer pr. telefon.</U></TH> </TR> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TD>Vi opdatere hverdag vores priser. De priser som er angivet på siden, er dagsprisen inkl.moms, eksl. fragt. Der tages forbehold for udsolgte vare, trykfejl samt prisændringer uden varsel.</TD>
<TD>Der kan bestilles varer pr. telefon fra kl. 18 til 21, mandag til fredag<BR> på telefon. 20 42 88 81.<BR> Lørdag og søndag dog kun pr. E-mail. <BR> I øvrigt henvises til punktet Salg, fragt og leveringsbetingelser.</TD> </TR> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TH WIDTH=\"280\"><U>Bestilling af varer pr. E-mail.</U></TH><TH WIDTH=\"280\"><U>Salg, fragt og leveringsbetingelser.</U></TH> </TR> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TD WIDTH=\"280\"> Bestilling af varer pr. E-mail kan ske døgnet rundt. Dog vil de ikke blive behandlet i dagtimerne.<BR>Alle indkommende ordre pr. E-mail vil blive behandlet i aftentimerne til afsendelse. Husk at oplyse navn, adresse, Tlf-nr. samt korrekt varebeskrivelse. Efter behandling af deres ordre pr. E-mail, vil de modtage en ordrerbekræftelse.</TD>
<TD WIDTH=\"280\">Alt salg foregår ved forsendelse pr. efterkrav med Post-Danmark. Ved modtagelsen af varen er det kundens pligt, at efterse om alle varer er modtaget, samt efterstemme med den vedlagte faktura.<BR>Der vil blive pålagt et admin.gebyr på kr. 50, på alle ordre under 3500 kr. eksl. fragt, som dækker emballage og forsikring.<BR>Ordre som er behandlet og køber ønsker at anullere ordreren efter bekræftelsen, vil blive faktureret for et gebyr på 10% af nettoprisen, dog minimum 100.- kr. Som dækker vores tab hos leverandøren. <BR>Leveringstiden er normalt 1-2 dage efter ordren er lagt.</TD> </TR> <TR ALIGN=\"left\"> <TH WIDTH=\"280\"><U>Returnering.</U></TH><TH WIDTH=\"280\"><U>Garanti.</U></TH> </TR> <TR ALIGN=\"left\"> <TD WIDTH=\"280\">Der er 14 dages returret på alle varer, det forudsætter at varerens originale emballage er i uåbnet/ubrugt stand. Fragt & gebyr tilbagebetales ikke. Varer der sendes retur sker på købers regning og risiko. Ufranko/efterkrav nægtes modtaget. Der må ikke være påhæftet postmærkater o.lign. på dens originale emballage. Det vil blive afvist ved modtagelsen hvis ovenstående forefindes. Tilhørende manualer og software skal altid følge produktet. Varer specielt hjemkøbt til kunden tages ikke retur. <BR> Dog er der undtagelser vedrørende postmærkater o.lign. på: <UL TYPE=\"disc\"> <LI>Skærme <LI>Printere <LI>Kabinet <LI>Scannere </UL> </TD> <TD WIDTH=\"280\">Medmindre andet er anført, er produkterne omfattet af 1 års garanti mod fabrikationsfejl.<BR>Software dog 90 dage. Dog gives der ikke garanti på disketter, DAT bånd, CDR medier samt manualer og varer til en pris under 150 kr. Varer der skal til <B>garanti-reparation</B>, skal være aftalt på forhånd, da nogle af vores produkter har on-site service, eller <B>Kunden</B> selv skal tage kontakt til producenten for eventuelt support. Alle andre varer sendes efter aftale til vores adresse. Der vil derefter tages kontakt til vores leverandør for et RMA nr. Varer der skal til reperation, skal altid sendes i forsvarlig stand. Returnering af fejlbehæftede produkter sker for købers regning og risiko. Dog ikke hvis kunden modtagere en defekt vare ved modtagelsen, eller erklæret som (DOA). Varer tilsendt ufranko/efterkrav nægtes modtaget. Fra modtagelsen af pågældende varer, skal der påregnes ca. 7-12 hele arbejdsdage, før Datalageret har deres varer retur. Varer som har været igennem servicecenteret og ingen fejl konstateret, vil kunden blive opkrævet et gebyr på 120 kr. eksl. fragt.</TD> </TR>
<TR ALIGN=\"left\"> <TH WIDTH=\"280\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Fragtpriser Inkl. Moms. & Opkrævningsgebyr.</FONT></TH> <TH WIDTH=\"280\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Ekspress Inkl. Moms. & opkrævningsgebyr.</FONT></TH> </TR> <TR ALIGN=\"left\"> <TD WIDTH=\"180\"><BR> 0-5 kg. 65,-<BR>5-10 kg. 75,-<BR>10-15 kg. 100,-<BR>15-20 kg 110,-<BR>Derefter pr. pågyndt kg. +10,-<BR><FONT COLOR=\"#FF0000\">Obs! Post Danmark opkræver <BR>et gebyr på 8 kr ved udlevering</FONT></TD>
<TD WIDTH=\"280\"> 0-5 kg. 100,-<BR>5-10 kg. 110,-<BR>10-15 kg. 135,-<BR>15-20 kg 145,-<BR>Derefter pr. pågyndt kg. +10,- </TD> <TR ALIGN=\"left\"> <TD WIDTH=\"180\"> <BR> <UL TYPE=\"disc\"> <LI>Datalageret <LI>Gildbrovej 16, 3.th <LI>DK-2635, Ishøj <LI>Tlf.: 20 42 88 81 </UL> </TD> <TD> </TD> </TR> </TABLE> *********SLUT******** Indholdet i den venstre side rykker ca 3x <p eller br> Har rettet til hvor jeg mener den er galt, men uden resultat. kan I umiddelbart se en fejl?? gorba
<p><TABLE WIDTH=\"85%\" BORDER=\"2\" ALIGN=\"right\" CELLPADDING=\"0\" CELLSPACING=\"0\"> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Priserne</U></TH> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Bestilling af varer pr. telefon.</U></TH> </TR> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TD valign=\"top\">Vi opdatere hverdag vores priser. De priser som er angivet på siden, er dagsprisen inkl.moms, eksl. fragt. Der tages forbehold for udsolgte vare, trykfejl samt prisændringer uden varsel.</TD>
<TD valign=\"top\">Der kan bestilles varer pr. telefon fra kl. 18 til 21, mandag til fredag<BR> på telefon. 20 42 88 81.<BR> Lørdag og søndag dog kun pr. E-mail. <BR> I øvrigt henvises til punktet Salg, fragt og leveringsbetingelser.</TD> </TR> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Bestilling af varer pr. E-mail.</U></TH><TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Salg, fragt og leveringsbetingelser.</U></TH> </TR> <TR ALIGN=\"LEFT\"> <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\"> Bestilling af varer pr. E-mail kan ske døgnet rundt. Dog vil de ikke blive behandlet i dagtimerne.<BR>Alle indkommende ordre pr. E-mail vil blive behandlet i aftentimerne til afsendelse. Husk at oplyse navn, adresse, Tlf-nr. samt korrekt varebeskrivelse. Efter behandling af deres ordre pr. E-mail, vil de modtage en ordrerbekræftelse.</TD>
<TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">Alt salg foregår ved forsendelse pr. efterkrav med Post-Danmark. Ved modtagelsen af varen er det kundens pligt, at efterse om alle varer er modtaget, samt efterstemme med den vedlagte faktura.<BR>Der vil blive pålagt et admin.gebyr på kr. 50, på alle ordre under 3500 kr. eksl. fragt, som dækker emballage og forsikring.<BR>Ordre som er behandlet og køber ønsker at anullere ordreren efter bekræftelsen, vil blive faktureret for et gebyr på 10% af nettoprisen, dog minimum 100.- kr. Som dækker vores tab hos leverandøren. <BR>Leveringstiden er normalt 1-2 dage efter ordren er lagt.</TD> </TR> <TR ALIGN=\"left\"> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Returnering.</U></TH><TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><U>Garanti.</U></TH> </TR> <TR ALIGN=\"left\"> <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">Der er 14 dages returret på alle varer, det forudsætter at varerens originale emballage er i uåbnet/ubrugt stand. Fragt & gebyr tilbagebetales ikke. Varer der sendes retur sker på købers regning og risiko. Ufranko/efterkrav nægtes modtaget. Der må ikke være påhæftet postmærkater o.lign. på dens originale emballage. Det vil blive afvist ved modtagelsen hvis ovenstående forefindes. Tilhørende manualer og software skal altid følge produktet. Varer specielt hjemkøbt til kunden tages ikke retur. <BR> Dog er der undtagelser vedrørende postmærkater o.lign. på: <UL TYPE=\"disc\"> <LI>Skærme <LI>Printere <LI>Kabinet <LI>Scannere </UL> </TD> <TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\">Medmindre andet er anført, er produkterne omfattet af 1 års garanti mod fabrikationsfejl.<BR>Software dog 90 dage. Dog gives der ikke garanti på disketter, DAT bånd, CDR medier samt manualer og varer til en pris under 150 kr. Varer der skal til <B>garanti-reparation</B>, skal være aftalt på forhånd, da nogle af vores produkter har on-site service, eller <B>Kunden</B> selv skal tage kontakt til producenten for eventuelt support. Alle andre varer sendes efter aftale til vores adresse. Der vil derefter tages kontakt til vores leverandør for et RMA nr. Varer der skal til reperation, skal altid sendes i forsvarlig stand. Returnering af fejlbehæftede produkter sker for købers regning og risiko. Dog ikke hvis kunden modtagere en defekt vare ved modtagelsen, eller erklæret som (DOA). Varer tilsendt ufranko/efterkrav nægtes modtaget. Fra modtagelsen af pågældende varer, skal der påregnes ca. 7-12 hele arbejdsdage, før Datalageret har deres varer retur. Varer som har været igennem servicecenteret og ingen fejl konstateret, vil kunden blive opkrævet et gebyr på 120 kr. eksl. fragt.</TD> </TR>
<TR ALIGN=\"left\"> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Fragtpriser Inkl. Moms. & Opkrævningsgebyr.</FONT></TH> <TH WIDTH=\"280\" valign=\"top\"><BR><FONT FACE=\"Verdana, Arial, Helvetica\" SIZE=\"1\">Ekspress Inkl. Moms. & opkrævningsgebyr.</FONT></TH> </TR> <TR ALIGN=\"left\"> <TD WIDTH=\"180\" valign=\"top\"><BR> 0-5 kg. 65,-<BR>5-10 kg. 75,-<BR>10-15 kg. 100,-<BR>15-20 kg 110,-<BR>Derefter pr. pågyndt kg. +10,-<BR><FONT COLOR=\"#FF0000\">Obs! Post Danmark opkræver <BR>et gebyr på 8 kr ved udlevering</FONT></TD>
<TD WIDTH=\"280\" valign=\"top\"> 0-5 kg. 100,-<BR>5-10 kg. 110,-<BR>10-15 kg. 135,-<BR>15-20 kg 145,-<BR>Derefter pr. pågyndt kg. +10,- </TD> <TR ALIGN=\"left\"> <TD WIDTH=\"180\" valign=\"top\"> <BR> <UL TYPE=\"disc\"> <LI>Datalageret <LI>Gildbrovej 16, 3.th <LI>DK-2635, Ishøj <LI>Tlf.: 20 42 88 81 </UL> </TD> <TD valign=\"top\"> </TD> </TR> </TABLE>
ja, det her indlæg... som person bag indlægget, burde man kunne rette iden, ik? nå. men det hjalp. takker...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.