Avatar billede sagdjb Nybegynder
08. januar 2004 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opret ny task pane i word 2003

Microsoft siger at man skal til at bruge task pane som indgang, istedet for menuer og macro-knapper. Men hvordan opretter man sin egen task pane og laver nye item i denne??
Avatar billede mlhave Nybegynder
10. januar 2004 - 14:15 #1
Avatar billede mlhave Nybegynder
05. februar 2004 - 07:15 #2
Hvordan går det her?
Avatar billede sagdjb Nybegynder
05. februar 2004 - 08:44 #3
Det løser kun det at udvide research taskpane, og ikke at lave en helt ny taskpane, som jeg har fundet umuligt:

----- google gruppe -----

Generally, this is not possible, no. You can add and remove some things in the "New document" task pane, and that's it in Word 2002/Office XP.

In Word 2003 SmartDocument technology has been introduced. Based on where the cursor is in a document containing XML tags, you can program in a Windows DLL what should be displayed in the "Document actions" task pane, and take actions.

> Is it possible to modify the task pane in office XP apps, e.g. add a custom
> 'page'?
> All I found on the web was an article about Office 2003's research pane, but
> that's not what I want (appears to be a web service...).
>
> I hoped for some kind of 'ITaskPaneItem'-Interface I could implement in a
> simple COM-object...