Avatar billede jens_ Nybegynder
08. januar 2004 - 09:26 Der er 1 kommentar

T68i parring til flere pc'er med samme dongle

Jeg forsøger at parre min SE T68i med to forskellige pc'er med samme bluetooth dongle (Trust BT120). Først parres telefonen uden problemer med min bærbare Win ME pc, men flyttes donglen så til min stationære Win 2k pc og parring forsøges etableret, så påstår den, at den har den bærbares navn og den tidligere parring overskrives.

* Kan T68i kun parres til en enkelt pc?
* Følger IP-adressen bluetooth donglen og ikke pc'en?
* Vil jeg have mere held af mit foretagende ved at benytte to bluetooth dongles (én i hver pc)?
Avatar billede webasto Nybegynder
02. februar 2004 - 14:19 #1
*Jeg har den samme dongle og jeg har ingen problemer med min T610 og at bruge den samme dongle på både desktoppen og laptoppen.
Det navn som telefonen finder på donglen er jo det samme på ligemeget hvilken PC du sætter den i.

*Ip adressen??

*Næh det skulle være et fedt.

(Jeg ville smide ME ud og køre w2k ind på den bærbare)