Avatar billede jih Nybegynder
07. januar 2004 - 22:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

søgning efter arbejde i England?

hello... min kæreste vil gerne finde et arbejde for unge i England (fra Færøerne af (hører under Danmark)), men det skal ikke være au-pair... nogen som kan hjælpe med at finde en god liste af "arbejdspladser"... - takker..
Avatar billede marklab Nybegynder
07. januar 2004 - 22:44 #1
Prøv at kontakte den engelske ambassade?
Avatar billede jih Nybegynder
07. januar 2004 - 22:46 #2
ehmmm.... for det første... jeg ved ik hvordan jeg skal kontakte embassaden... for det andet... hun søger efter steder at arbejde... som hun kan kigge på og læse om... er der ik nogen som kan finde det?
Avatar billede marklab Nybegynder
07. januar 2004 - 22:50 #3
Ambassaden har ofte samlede lister med firmare, små og store, og er interesserede i udenlandsk arbejdskraft. Find dem på den gule sider og spørg dem.
ellers er der min 100 MacD og Burger King i London... :-)
Avatar billede jih Nybegynder
07. januar 2004 - 22:54 #4
Hun vil ik have arbejde på MacD eller BK.... men vil gerne have mere information om hvordan hvad og hvor.... (man kan finde arbejde)...
Avatar billede exp Juniormester
08. januar 2004 - 00:12 #5
Avatar billede jih Nybegynder
08. januar 2004 - 13:14 #6
exp -> det skulle måske lige nævnes at hun er 16 år... fylder 17 d. 6. mars... dvs. at vi søger arbejde for unge... jeg ved ik lige, men jeg kunne ik så godt overskue om nogle af af pladserne på den side var for unge... var de det?
Avatar billede exp Juniormester
08. januar 2004 - 14:07 #7
Nogen af dem er au-pair, men det skulle det jo ikke være... ellers er det overvejende tjenere, "hjemmehjælpere", guider o.lign i de lande jeg holder øje med :-)
Avatar billede jih Nybegynder
20. januar 2004 - 08:07 #8
hmmm..... jeg skal ik bruge det til noget alligevel, siden hun ik vil til England alligevel... tror jeg... hun snakker ik om det mere i hvert fald... og hvis hun havde tænkt sig at tage derhen, ku vi nok nøjes med exp's svar.... såeh.... jeg takker... :)

//WebPsycho OuT!