Avatar billede jakobstar Nybegynder
07. januar 2004 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med "spikelags"

Hej allesammen..

Jeg har lige købt "Madden NFL 2004", og det kørte perfekt indtil jeg formatere.. Jeg har installeret alle drivere rigtigt og directx osv.. Men alligevel får jeg hele tiden små lags i spillet (hver 5. sekund ca.)

Specs: AMD 2200+, 512 RAM, GeForce TI4200
Som sagt har jeg før kørt spillet helt perfekt, men nu kommer der disse lags.. Hvis der er nogle af jer der kan hjælpe mig ville det være en stor hjælp :)

På forhånd tak
Avatar billede tobias28 Praktikant
07. januar 2004 - 22:32 #1
hvilken driver kører du med?
Avatar billede jakobstar Nybegynder
08. januar 2004 - 12:41 #2
den nye fra nvidia.com.. men det burde jo ikke være det der er problemet da jeg har kørt med den samme driver før..
Avatar billede tobias28 Praktikant
08. januar 2004 - 19:00 #3
øhh...hvad laver du`?