Avatar billede zikor4 Nybegynder
07. januar 2004 - 21:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows/Ram/Harddisk går amok, hjælp!

Okay, jeg skal gøre hvad jeg kan, for at forklare hvad det er der sker.

Well, det der sker er, når jeg sidder stille og roligt og brower rundt i windows, eller på min harddisk, hvis jeg bare laver noget somhelst, så indimellem, går det hele amok. Jeg har winbar så jeg kan se hvergang min computer belaster mine ram... Og pludslig siger den at 512 ud af 512 ram bliver brugt, og processen som bruger så mange ram er cidaemon.exe, og jeg ved ikke hvad det er. Jeg har ingen anelse om hvad problemet bliver forsaget af, jeg er på total bar bund! Min harddisk laver lyde somom den arbejder konstant heletiden. Men så pludslig stopper det igen...??!?!???????!!!!1111oneoneone...

Der er også noget andet mystisk ved min pc, selvom jeg har taget alle lyde fra, kommer der engang imellem 2 lyde fra højtalerne, somom man suger luft ind med munden hurtigt 2 gange..!?! What the fuck!
Avatar billede kabbak Professor
07. januar 2004 - 21:14 #1
Avatar billede kabbak Professor
07. januar 2004 - 21:16 #2
Kør en diskoprydning og så en disk defrakmentering
Avatar billede zikor4 Nybegynder
07. januar 2004 - 21:33 #3
har jeg gjort 2 gange, men du har sku ret, jeg gjorde det et stykke tid før jeg skrev dette spørgsmål... det "lader" til at være væk.. men ved ikke helt endnu, så du får ikke dine point endnu :D Du skal forresten også svare istedet for at kommentere.. :D
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. januar 2004 - 21:49 #4
Det lyder til at det er indekseringstjenesten der er i gang, den kan godt stoppes. H-klik på c drev- egenskaber-fjern flueben i- indekser dette drev
Avatar billede kabbak Professor
07. januar 2004 - 22:45 #5
Avatar billede kenp Novice
07. januar 2004 - 22:47 #6
Avatar billede zikor4 Nybegynder
07. januar 2004 - 22:52 #7
tak skal i allesammen have, jeg ved ikke rigtig hvad jeg helt har gjort, kørte disk cleanup og defragmentation... og så prøvede jeg at have det der indeksering slået fra, genstarte og så slå det til igen, nu virker det helt fint.. :)

Men hvem skal have dejlige 200point?
Avatar billede kabbak Professor
07. januar 2004 - 22:55 #8
Forlang svar fra dem du mener, skal dele, jeg smider et svar nu, men giv mig ikke alle point, vent til de andre har svaret.
Avatar billede zikor4 Nybegynder
07. januar 2004 - 22:57 #9
kabbak, de må gå til dig, fordi jeg læste det nr2 link du gav, og det lader til det var løsningen.. så hvis du opretter et svar, skal du med glæde få de point!
Avatar billede kabbak Professor
07. januar 2004 - 23:01 #10
jeg har svaret.
Avatar billede kabbak Professor
07. januar 2004 - 23:01 #11
tak for pointz ;-))