Avatar billede mikevds Nybegynder
07. januar 2004 - 21:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af hardware fra hongkong

Jeg kender en der skal til Hongkong, og i den forbindelse har han sagt at jeg bare skulle sige til hvis jeg skulle ha' noget med.
Er der nogen der har nogen som helst erfaring eller råd på dette område?
Jeg havde forestillet mig PDA, mp3 afspillere eller noget i den dur. Der er nok for mange problemer med at købe mobiltelefon derfra.
Avatar billede jesperkollerup Nybegynder
07. januar 2004 - 22:02 #1
Jeg har købt det meste af mit hardware i Golden Arcade i Hong Kong til en meget rimelig pris (læs billigt), uden sidenhen at have haft nogen problemer med noget af det. Jeg kan kun anbefale dig at købe det i Hong Kong.
Avatar billede jesperkollerup Nybegynder
07. januar 2004 - 22:08 #2
Golden Arcade er også et af de bedste/billigste steder at købe Hardware. Det er et slags shoppingcenter kun med elektronik. Jeg mener det ligger lige overfor en undergrundsstation der hedder noget med Shim Poo eller sådan. På vesterlændsk udtales det i hvert fald "Shampoo". Men som sagt, jeg er ikke helt sikker på stationen, men jeg kan finde ud af det i morgen, hvis det er noget der kunne have din interesse.
Avatar billede mikevds Nybegynder
08. januar 2004 - 06:24 #3
Det har helt sikkert interesse.
Kan du komme med nogle priseksempler på det du kåbte?
Avatar billede mikevds Nybegynder
08. januar 2004 - 16:31 #4
Jeg har ikke kunne finde noget som helst om handel i hong kong...ingen ved noget. Så jeg vil meget gerne høre dine erfaringer om hvad man kan købe og ca. hvad det koster. Måske et link til en elektronik forhandler i hong kong. Hvad har du købt i Hong Kong?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
09. januar 2004 - 12:26 #5
Google er din ven.. søg og du skal finde :)
En søgning på "hong+kong+buy+hardware" gav følgende:
http://www.google.dk/search?q=hong%2Bkong%2Bbuy%2Bhardware&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8

måske du kan finde nogle priseksempler her? :)
Det er hvertfald en mulighed...
Avatar billede jesperkollerup Nybegynder
10. januar 2004 - 15:50 #6
Jeg kender ikke lige nogle links til nogen hjemmesider. Jeg har købt digital kamera, harddisk, grafikkort, dvd drev, cd brænder, kabinet, mp3 afspiller, lydkort. Alt i alt så vil jeg tro, jeg i hvert fald har sparet 30% i forhold til i Danmark.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
10. januar 2004 - 16:01 #7
over nettet?
Avatar billede jesperkollerup Nybegynder
10. januar 2004 - 23:00 #8
Ja, jeg tjekkede nogle af tingene på edbpriser.dk da jeg kom hjem, men det skal så også siges at jeg kun har købt "mærkevare" ting, for at være sikker på at det jeg fik også var noget der virkede. Hvis man ikke går så meget op i hvad mærke tingene er, så er besparelsen nok lidt mindre sammenlignet med internetbutikkerne herhjemme.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
20. januar 2004 - 03:24 #9
Hvad med at lukke?