Avatar billede peterfup Nybegynder
07. januar 2004 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blank skærm ved resizeTo

Hejza...

Har lige et lille problem som der måske også er andre som kender til:

I en popup kalder jeg resizeTo() som det sidste i html'en - det går fint nok...

Men når jeg så klikker på et link og åbner en ny side i popup'en er indholdet bare hvidt. Når jeg så trækker i vinduet og resizer det kommer indholdet frem igen?!?

Hvad er det lige som går galt her?

Overordnet set skal jeg opnå følgende:

Åbne en popup i størrelsen: 720*412 (indre størrelse self)
Linke til en anden side, som igen resizer vinduet til 720*545.
Hvis man går tilbage igen skal vinduet igen resizes til 720*412 osv...

Håber at nogen kan hjælpe...

/PeterFup
Avatar billede mm12010 Nybegynder
07. januar 2004 - 21:11 #1
må vi se noget kode?
Avatar billede roenving Novice
07. januar 2004 - 22:49 #2
Har du prøvet at gå 2 tilbage ?-)
Avatar billede peterfup Nybegynder
14. januar 2004 - 20:12 #3
Jeg har smidt resize funktionen i en skjult frame...
Så er jeg fri for at tænke videre over det :-)

/PeterFup