Avatar billede jones_net Nybegynder
07. januar 2004 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning af cookies

Hejsa

Mit bundkort er brændt af, og nu vil jeg så gerne have flyttet en masse over på en ny PC. Det er gået fint:-)
Dog kan jeg ikke få mine cookies til at fungere:-(

F.eks. har jeg en cookie til www.home.dk hvor der står en masse oplysninger, som jeg ikke har lyst til at skulle indtaste igen, hvorfor jeg gerne vil have den gamle cookie i brug.

Hvordan gør jeg det?

Jeg har prøvet at kopiere den gamle - virker ikke.
Jeg har prøvet at få lavet en ny, for derefter at kopiere texten fra den gamle ind - duer ikke.

/J
Avatar billede itryed Nybegynder
08. januar 2004 - 15:13 #1
Hvad er det for et OS du arbejder i?? Har du mulighed for at kopier din bruger profil i Windows? Hvis det er OS du bruger.
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. januar 2004 - 09:21 #2
Jeg arbejder i Windows XP prof.
Jeg kan sagtens kopiere filerne, men jeg kan ikke lave en pæn export af profilen, da jeg ikke kan få disken til at virke som systemdisk, da bundkortet i min anden PC ikke er med samme drivere... Og jeg vil ikke til at bruge tid på en reperation, da jeg får en ny bærbar om et par timer...

Jeg ved bare ikke om det er muligt at flytte de nævnte cookies...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
22. januar 2004 - 14:41 #3
lukker, fandt ikke en løsning:-(

/J