Avatar billede ibassens Nybegynder
20. januar 2001 - 20:13 Der er 7 kommentarer

Tid

På den ene af mine profiler skal jeg sætte tid hver gang jeg logger på, den viser 1. ja, 1980
Avatar billede tomle Nybegynder
21. januar 2001 - 12:47 #1
Det lyder som en år 2000-fejl (...)

Tjek microsoft.dk eller ring/skriv til Microsoft Danmark (danmark@microsoft.com). De har sikkert en løsning.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. januar 2001 - 12:53 #2
Der sidder et lille batteri på motherboardet. Når det bliver slidt op, så skal du hele tiden angive dato og tid ved opstart.

/per
Avatar billede ib5058 Nybegynder
21. januar 2001 - 15:32 #3
Tror ikke det er nogen ad to løsninger der løser problemet.
Jeg har en bærbar PC, Kører to profiler på den, den ene til arbejdsbrug, der viser den rigtig tid hvergang jeg logger på. Bruger jeg til gengæld min hjemme profil så opstår problemet.
Kan ikke bruge samme opsætning på grund af skærme og andet udstyr
Avatar billede ravelin Nybegynder
22. januar 2001 - 13:52 #4
Og prfilen er sat i rigtig region?
Avatar billede ibassens Nybegynder
23. januar 2001 - 12:01 #5
Ja det er den...og det er 1. jan 1980 og med tid 00.00.00 der kommer frem
Bruger jeg en anden profil står uret rigtigt
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
28. januar 2001 - 13:55 #6
kør lige en year2k checker for at se om det du laver kunne lave fejl -bare for en sikker-skyld.

HANSEN
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2001 - 16:50 #7
Du kan gå ind i bios og tjekke tiden måske hjælper det