Avatar billede larsmpetersen Nybegynder
07. januar 2004 - 13:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et godt bud på et godt virusprogram til en webserver?

Er der nogen der har et godt bud på et godt virusprogram til en webserver?
Når min webserver er i normal drift er jeg ikke logget ind som administrator. Jeg leder derfor efter et program som kan opdatere sig selv selv om man ikke er logget på med administrator rettigheder. Aller bedst ville det være hvis antivirus programmet kunne installeres som en service, så det kører uden at man behøver at logge ind. Jeg har prøvet forskellige, bl.a. AVG og Bitdefender, men indtil videre har jeg ikke fundet et program hvor opdateringen fungerer ordentligt uden at man er logget på med administrator rettigheder.
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2004 - 13:24 #1
Avatar billede larsmpetersen Nybegynder
07. januar 2004 - 15:14 #2
Jeg glemte at nævne at min webserver kører med windows 2000 Server.
Avast understøtter så vidt jeg ved ikke 2000 Server.
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
07. januar 2004 - 15:16 #3
OfficeScan Coporate Editon fra Trend Micro, kan køre på windows 2000 server.
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
07. januar 2004 - 15:17 #4
Be the Way. Man kan sætte den til at opdatere på server, og fra serveren ud til dine klient maskine, http://www.antivirus.com
Avatar billede larsmpetersen Nybegynder
14. januar 2004 - 21:25 #5
Jeg vil muligvis prøve OfficeScan, men indtil videre prøver jeg trial version af AVG 7.0 for fileserver. Den kan køre som service og kan opdatere sig selv, også selv om man ikke er logget ind.