Avatar billede s_albion Nybegynder
20. januar 2001 - 19:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Uendelig defragmentering

Nu har jeg prøvet at defragmentere min computer hele dagen (5 1/2 timer) Min HD er på 8 GB og 800 mb er brugt. Under defragmentering genstarter den igen og igen, med beskeden; indholdet i drevet er ændret genstarter.
Det har den nu gjort i 5 1/2 timer uden at komme videre end 85% færdig. Nu er min tålmodighed opbrugt, ALDRIG har det taget så lang tid.
Hva`er galt.????
Avatar billede goody-goody Nybegynder
20. januar 2001 - 19:31 #1
Det er fordi du har andre programmer kørende..
Tryk ctrl alt del og luk alle andre programmer udntagen explorer
Avatar billede blood Nybegynder
20. januar 2001 - 19:31 #2
Det er fordi du har et program kørene i baggrunden luk alle programmer det gælder også ved siden af uret du kan trykke CTRL + ALT + DEL og lukke dem
Avatar billede s_albion Nybegynder
20. januar 2001 - 19:32 #3
Jeg prøver lige vent..vender tilbage
Avatar billede goody-goody Nybegynder
20. januar 2001 - 19:33 #4
jeg var lige de 20 sek før der gør hele forskellen
Avatar billede s_albion Nybegynder
20. januar 2001 - 19:43 #5
Okay...Det var sgu` det der var problemet. Hvorfor sørger win-me ikke for at deaktivere disse programmer når man kører oprydning? elendigt.
Nå men det var det med point. Det var jo åbentbart et let spørgsmål så jeg gi`r 10 point for hurtigt svar til goody-goody ;-)
God weekend
Avatar billede goody-goody Nybegynder
20. januar 2001 - 19:55 #6
tak skal du have