Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 18:40 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike udtræk af logstats

Er der nogen som har en løsning til hvordan man trækker stats (med ASP) over spillere ud af counterstrike\' logs. Eks hvor mange der spiller på serveren, hvor mange frags osv.
Avatar billede lp Nybegynder
20. januar 2001 - 18:44 #1
det er ret svært med asp, da det ikke lige er sproget til sådanne ting, men jeg har et perl script, som kan gøre disse ting, det kan også køre på en asp maskine.......var det noget?
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 18:46 #2
Jep alt er velkommen, jeg har prøvet med pigstats men kan ikke få det til at virke på serveren...
Avatar billede lp Nybegynder
20. januar 2001 - 18:48 #3
ok, er det samme server stats skal køre på, som er gameserveren?

har du icq, så kan jeg hjælpe dig der.....
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 18:50 #4
Nej jeg har MSN
Avatar billede lp Nybegynder
20. januar 2001 - 18:50 #5
hmmm, det har jeg ikke......
Avatar billede lp Nybegynder
20. januar 2001 - 18:54 #6
anyway, tjek
http://server.counter-strike.net/csserverstat
som er et fedt script, som kan alt hvad du kan forestille dig, en times opsætning og du er kørende, du skal blot have en smule kendskab til IIS etc.

Er der noget der ikke virker, kan du altid spørge mig, så skal jeg prøve at hjælpe dig!
Avatar billede lp Nybegynder
20. januar 2001 - 18:56 #7
det ser dog ud til at den server er nede lige nu, men giv den lige lidt tid, den plejer ALTID at virke!
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 19:01 #8
Der er et program der hedder som er baseret på ASP.. det virker godt (bruger det selv....)

Jeg finder lige et link til dig...
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 19:24 #9
Det lyder godt........
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 20:10 #10
Tomsommer> Kan du ikke finde linket ??
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 20:24 #11
Jeg mener det hedder IntelliStats... men siden hvor liket er... er død

Skal nok finde det så hurtigt som muligt
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 20:28 #12
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 22:00 #13
Tomsommer> Har du selv prøvet at installerer. Den ser kanon ud, lige hvad jeg søgte.....
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 22:10 #14
Godt du kunne bruge det.. Kan jeg få point?
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 22:11 #15
Ja jeg har haft den installeret.. det virker fint...  du kan jo se hvordan det virker på hjemmesiden...
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 22:18 #16
Der står på deres side at den godt kan køre på samme server som selve cs-game, men det kan gå ud over ping tiderene. Min server en 350 Mhz m. 128 Mb ram 18 Gb HD Win2000 advanced server. Har du haft problemer? Har ikke installeret endnu...
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 22:20 #17
det er ikke et problem!
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 22:22 #18
lp tak for dit svar, men det var desværre ikke i ASP.
Avatar billede hyperboy Nybegynder
20. januar 2001 - 22:24 #19
Jeg kører mailserver, webhoteller og cs-game fra samme server. Tror du stadig ikke det er et problem ? Har du prøvet det samme....?
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. januar 2001 - 22:27 #20
Hmmm.. det er måske ikke sååå smart at have så meget kørende på samme server...
Avatar billede hyperboy Nybegynder
24. januar 2001 - 12:27 #21
<lp> Vil gerne hører om du stadig vil hjælpe med opsætningen halfStats til perl.....Den anden fra intelistats, har ikke særlig gode stats.... Du får selfølgelig 300 points for hjælpen...
Avatar billede hyperboy Nybegynder
24. januar 2001 - 12:33 #23
Jeg hat en kammerat der har points. Vi er to til at sætte det op !!!! Han har points... Jeg er ikke ude på at snyde nogen.