Avatar billede sampras Nybegynder
20. januar 2001 - 18:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chicony bærbar

Er der nogen der har erfaringer med en Chicony 993, eller en Chicony i det hele taget ? Er det noget bambus-værk ?
Avatar billede cin Nybegynder
20. januar 2001 - 18:35 #1
Jeg har selv en chicony. Den virker upåklageligt.
Altså min erfaring er at det er lidt billigt og kvaliteten er ikke altid i top. Men man får meget for pengene og min har da virket uden nævneværdige problemer.
Så leder du efter en billig bærbar der kan en del så er chicony mærket
Avatar billede sampras Nybegynder
20. januar 2001 - 18:47 #2
cin - hvad er det for en Chicony du har ? Og hvorfor har du indtrykket af at kvaliteten ikke altid er i top ?
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
20. januar 2001 - 22:36 #3
Min erfaring med Chicony er, at der er en meget stor larm fra blæseren. Der hvor jeg arbejder er har vi skiftet alle vores bærbare fra Chicony til Dell.

/Dr_Scoop
Avatar billede cin Nybegynder
21. januar 2001 - 01:24 #4
Det er en 995 jeg har. Mit indtryk kommer af at især deres tastatur virker som lettere dårlig kvalitet. Især mellemrumstasten genere mig og krævede en del tilvending. Man skal ramme ret tæt på midten før den registrere det.

Desuden er larmen fra blæseren ret markant som dr_scoop også bemærker.

Men den virker! også helt upåklageligt, De fejl den har haft har været min egen skyld og der har ikke været reperation af den.