Avatar billede moonglider Nybegynder
06. januar 2004 - 20:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webhotel hvor det er tilladt at have filer liggende til download

Hej

jeg søger et firma som udbyder webhotel hvor det er tilladt at have filer liggende til download...

Den skal understøtte, PHP, mysql etc...
Plads krav : 1 Gb og med mulighed for at tilkøbe mere.
Skal være placeret i DK.
Hurtig linje..

Prisen er ikke afgørendene...
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2004 - 20:06 #1
Hvad med egen server (www.serverhosting.dk), hvor der afregnes per GB?
- Det bliver nok svært, at få en fast pris. Pris per GB bliver aktuelt, 99% sikkert :)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
06. januar 2004 - 20:10 #2
prøv www.rackserv.com  .. de har et af skandinaviens største huller til nettet iom. de er specialister i bl.a. streaming og serverhosting. desuden har de en suveræn service og rimelige priser..
Avatar billede spontek Nybegynder
06. januar 2004 - 20:12 #3
Det lyder som et job for http://freepaq.dk - koster 20 kr. pr. måned.
Avatar billede spontek Nybegynder
06. januar 2004 - 20:13 #4
Lad mig lige advarer imod Serverhosting.dk - det er en del af Talk Active, som konstant er nede, ikke svarer på email og ikke har telefonsupport.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. januar 2004 - 20:18 #5
Vil du betale for trafikken eller skal det være inkl.?
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2004 - 20:27 #6
spontek >> når du ikke aner hvad du snakker om, kunne du så ikke gå tilbage til at se tv? Du sammenligner et hostingtilbud med et webhotel til 10 kroner, selvfølgelig har hostingkunder telefonsupport.
Og hvorvidt serveren går ned, afhænger vel af moonglider som selv har alle muligheder for at holde den oppe.

Når det er sagt, vil jeg så give dig ret i at FreePAQ egentlig, nok som de eneste, giver helt fri trafik (selvom de er berygtet for deres nedetid).
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. januar 2004 - 20:33 #7
prøv at tale med www.unitspeed.dk de har generelt nogle store løsninger (ikke de billigste) og også server hosting. Men de hosting flere steder i verden men ikke helt sikker om de har i Danmark. Men du kan tale med dem. Jeg har talt med dem for et par uger siden om server hosting. De har nogle tilbud på server hosting i øjeblikket til en fornuftig pris.

Havde cliche.dk ikke server hosting en gang? Er de gået helt væk fra det?
Avatar billede tech4me Nybegynder
06. januar 2004 - 20:37 #8
puuhhh det er nogle pæne store plads mængde hos www.unitspeed.dk. For man brugt mon brugt så meget :)

Jeg tror cliche er gået væk fra server hosting da de fik nyt design. Jeg ved det ikke.
Avatar billede moonglider Nybegynder
06. januar 2004 - 20:44 #9
tjaa... det var ikke noget som freepaq jeg havde i tankerne... så derfor er svaret fra spontek afvist.

Jeg tror jeg vil gå vidre med www.serverhosting.dk, så hvis tommyf vil lave et "svar" så han kan få hans point... jeg takker for hurtig respons.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2004 - 21:53 #10
takker :)
Avatar billede dixiboy Nybegynder
18. januar 2004 - 18:43 #11
hvorfor ikke bruge www.struer.net de har noget der hedder onlinedisk.