Avatar billede nickyc Nybegynder
06. januar 2004 - 13:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

webproduktion opgave.

Hey allesammen...
Jeg sidder her og skal til at igang med et skoleprojekt...

Ved dog ik rigtig hvordan jeg skal komme igang fordi jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil lave...

http://www.digitmg.dk/h1/h1.pdf

I denne PDF fil er der 5-6 forslag man kan vælge ud fra, og man kan selv komme på et hvis det er...

Projektet skal understøtte de ting jeg skal lære på H1 (Hovedforløb1)
Er der nogen forslag til hvad man kan lave???
Avatar billede Kengun Praktikant
06. januar 2004 - 13:46 #1
Det er ifølge E-reglerne ikke tilatt med ens lige spørgsmål. Ref: http://www.eksperten.dk/spm/447714 - Luk så et af spørgsmålene.
Avatar billede nickyc Nybegynder
07. januar 2004 - 09:23 #2
slap af mester :D
Avatar billede Kengun Praktikant
07. januar 2004 - 10:00 #3
Tror det er dig der skal slappe af, og helre forsøge at følge reglerne.
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. januar 2004 - 14:02 #4
Vil godt støtte nickyc og henstille til de emsige coadmins om at begyndte at behandle folk som i gamle dage her på eksperten, hvor man havde respekt for hinanden og kunne tale sammen om tingene.

Jeg er 100% sikker på at en besked som "Dette spørgsmål er oprettet 2 gange , det må man ikke her på eksperten. Er du rar at lukke det ene af dem" ville have givet samme resultat , nemlig at spørgsmålet blev lukket, men du (kengun) havde fremstået som en fornuftig person hvorimod du her fremstår som et konfliktsøgende individ der bare er ude på at hævde sin magt (nu ved jeg ikke om du rent faktisk er coadmin , og det rager mig cirka også en høstblomst) så tag lige for min, din og andres skyld at følge mit råd og vær lidt mere venlig over for dine med-brugere.

    Mike
Mangeårig eksperten.dk bruger
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2004 - 14:22 #5
nåh, så nickyc er din "bestevenn"? Vi taler da sammen om tingene. I min første kommentar skriver jeg at det ikke er tillatt med like spørsmål. Nickyc kunne da bare lukke dette spørsmål. Men istedet så fremstår han som et konfliktsøgende individ der bare er ude på ballade og skriver "slap af mester" og lægger med det opp til ballade.
Avatar billede hede98 Nybegynder
13. januar 2004 - 21:29 #6
håber aldrig Kengun bliver Coadmin, fordi sådan kan man da ikke behandle folk!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2004 - 10:30 #7
Som emsig co-admin vil jeg lige påpege at ingen former for personangreb er tilladt på eksperten. Ej heller er det tilladt at oprette 2 ens spørgsmål, men der kan af og til ske fejl og nogle vælger at lukke et spørgsmål hurtigt hvis de opretter i forkert kategori.

Og igen som emsig co-admin vil jeg da gerne støtte Cybermike i hans forslag - Hvis nu folk lagde en rarere tone for dagen så undgik vi nok en del lettere dumme diskussioner. Dog vil jeg sige at ovenstående indlæg desværre kom til at virke forstærkende fremfor den peptak det må formodes at være ment som.

Desuden vil jeg da igen som emsig co-admin lige påpege overfor Cybermike at jeg gentagne gange har opfordret folk til intern konfliktløsning fremfor at jeg skal dukke op og tale generelt om regelsættet og det halvdårlige vejr.

Jeg ser ingen grund til at fremhæve 4 dumme eksempler fra ovenstående men mon ikke meningen er forstået.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2004 - 10:30 #8
/co-admin hvis ikke det fremgik....
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
14. januar 2004 - 20:38 #9
Tror ikke kengun har andet at lavet han har også overfaldet mig i et andet spm.

Kengun slap af og få dig et liv
Avatar billede Kengun Praktikant
14. januar 2004 - 21:27 #10
Ja her,  http://www.eksperten.dk/spm/449906 , hvis andre vil kikke
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
14. januar 2004 - 21:55 #11
Ja i er meget velkomne til, at se hvilket fjols han er
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2004 - 22:55 #12
gyrosport - Nu skal du jo ikke også starte vel? Tror faktisk jeg ville have reageret på samme måde som kengun i det andet spørgsmål - Det så ikke for godt ud. At jeres forklaring så er så troværdig som den er - er kun godt.

Genrelt gavner det ingen overhovedet at fyrer ting af og specielt hvis man ligefrem promoverer sig som et firma kan det betyde dødens pølse - Det siger jo sig selv.

Når det så er sagt så må folk egentligt godt gå i kløerne på hinanden for det er trods alt noget af det mest underholdende at reagere på som co-admin og endnu sjovere at slå ned på. Folk kan virkeligt være opfindsomme i måden de behandler hinanden på.

Meeeenn stop nu bare her - Det bliver trods alt trættende i længden.

/Nikolaj