Avatar billede itastu Nybegynder
06. januar 2004 - 12:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mobil trådløs forbindelse mellem bærbar og stationær

Hej

Jeg skal igang med at oprette et mobilt trådløst netværk mellem en bærbar (compag tablet)og en stationær pc (Amitech).

Jeg er kommet i tvivl om netkortet t. den stationære, havde tænkt et 10/100 Mbit Ethernet kort.....er det tilstrækkeligt når der skal være forbindelse til den bærbare?

/Itastu
Avatar billede lalledenby Nybegynder
07. januar 2004 - 08:24 #1
hvis du skal ha et wlan så er der ingen grund til at købe et Tbase. Jeg vil foreslå en pakke med accesspoint og pci kort til 54mbit 802.11g. Evt hvis med pcmcia kort hvis din tablet ikke allerede har wlan.
Avatar billede itastu Nybegynder
09. januar 2004 - 13:47 #2
hej lalledenby

det har jeg ikke tænkt på, den vil jeg da arbejde videre med, tak for hjælpen.

VH itastu
Avatar billede itastu Nybegynder
29. december 2004 - 10:53 #3
alm. netkort på begge maskiner virker.