Avatar billede fipse Nybegynder
05. januar 2004 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ja nej vinduer ved opstart.

min moster PC har pludselig fået en mærkelig ide, når den starter kommer der et biled frem med et rødt kryds, og to knapper med et "ja" og et "nej", uanset hva hun gør sker der ikke noget.

nu henvender hun sig til mig, men jeg er totalt på bunden med det, har aldrig set det før og kan ikke finde noget her på eksperten der ligner dette..
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2004 - 19:40 #1
Ikke noget jeg kender til men hvis det var mig ville jeg prøve med en repration af selve xp.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. januar 2004 - 19:47 #2
Kunne være noget snavs.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede zhark Nybegynder
05. januar 2004 - 19:54 #3
fromsej>
Skal hun finde en knap der står "måske" på :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. januar 2004 - 19:57 #4
Zhark>>Tror du det er et program fra Det Radikale Venstre der laver fejlen da? *S*
Fipse>>Hvis det ikke kan lade sig gøre, så prøv i fejlsikret.
Avatar billede fipse Nybegynder
15. juli 2004 - 15:45 #5
lukker