Avatar billede ullesan Nybegynder
05. januar 2004 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JTree elementer

Hej...

Jeg bruger JBuilder 9 til at lave java kode med og har for nylig sat mig til at arbejde med GUI...
Mit sprøgsmål er hvordan er det liiiige at jeg kan tilføje/slette fra JTree?
Jeg har smidt den på formen (design mode) men inde i den er der på forhånd elementer, hvilket ikke passer til mit formål.

Har kigget i kildekoden til hele projektet men kan ikke finde de tekster der står i Jtree'et

tak
Avatar billede dsj Nybegynder
05. januar 2004 - 19:20 #1
De elementer du ser i desgin-vinduet mener jeg ikke er der når du kører din applikation, og hvis de er, skal du bare sørge for at initere træet med en tom root-node. Elementerne er der for at du kan se at det er et JTree... vel.
Avatar billede phlip_19 Nybegynder
08. januar 2004 - 10:10 #2
kan du ikke prøve at smide koden, for der hvor du har implementeret JTree eller bare hvor du initalicere den! så jeg kan se hvad det lige er du mener med det du siger
Avatar billede ullesan Nybegynder
08. april 2004 - 11:18 #3
lukker