Avatar billede raphiron Nybegynder
05. januar 2004 - 18:42 Der er 1 kommentar

GoLive CS

Har netop fået Adobe GoLive CS, men når jeg starter det kan jeg kun åbne eksisterende filer, det er ikke muligt at åbne et nyt projekt...
Kan godt være det er det dumt spørgsmål, men kunne sgu ikke lige finde en løsning :)
Avatar billede spe Nybegynder
05. januar 2004 - 21:32 #1
Er det en try-outversion?

Hvis ikke bør du ved opstarten få et startop vindue hvor du kan vælge New Page, New Site, Open præcist som i forrige udgave. Vinduet ser dog noget anderledes ud end i forrige version.