Avatar billede callitrax Nybegynder
20. januar 2001 - 11:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Asus V7100 MX fryser \"win2k\"

Hejsa..

Jeg kan ikke få mit gforce2 til at virke i openGL/D3D i windows2000 den fryser efter 3-10 minutter jeg har prøvet alt \"tror jeg selv :o)\" opdateret bios , installeret sidste nye driver \"asus 618win2k\" har prøvet med nvidias driver \"virker heller ikke\"
Under enhedshåndtering har alt hardware fået tildelt ders egen IRQ
Skal lige indskyde at jeg har fået det til at virke i win98 uden problemer efter jeg var inden under directX 8.0 og slå \"AGP texture acceleration\" fra ellers lavede den den samme fejl som i win2k

Nu er jeg kommet der til hvor jeg ikke ved hvad jeg ellers skal prøve så jeg håber at der er nogen der ude som kan hjælpe mig.

motherboard: asus p2b 440bx
grafikkort:  asus gforce2 mx \"V7100/T\"
cpu:pentiumII 350mhz
ram:128
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. januar 2001 - 11:42 #2
Hvilken Detonator(3?) driver havde du forsøgt dig med?
Avatar billede callitrax Nybegynder
20. januar 2001 - 11:50 #3
Jeg har prøvet W2k-631
Avatar billede callitrax Nybegynder
20. januar 2001 - 11:52 #4
Har været inde på gforcefag men syntes heller ikke at jeg kunne finde nogen svar der
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. januar 2001 - 11:53 #5
Øhm.. klarede du det nu? ..
Avatar billede callitrax Nybegynder
20. januar 2001 - 11:55 #6
Ups! gforcefag :o)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. januar 2001 - 11:55 #7
Prøv ad med disse to ..en af gangen :)

Detonator3 v7.17 til W2K
http://www.tweakup.dk/files/w2k-717.zip

Detonator3 v6.62 (WHQL certificeret) til W2K
http://www.tweakup.dk/Driverdownload/27.htm
Avatar billede callitrax Nybegynder
20. januar 2001 - 11:56 #8
Nope men kom hvis til at gøre nået forkert...
er newbie
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. januar 2001 - 11:56 #9
Den nederste tror jeg mest på vil være bedst..
Avatar billede thogle Nybegynder
02. september 2001 - 04:13 #10
NU skal du Høre, jeg havde samme problem med mit creativ geforce2 mx kort. det skyldes at chippen på dit kort bliver for varm og det får pcen til at fryse. der er 2 løsninger få dig et kort med blæser på eller sæt en blæser på det kort du har nu. jeg kan anbefale \"blue orb\" den virker :)