Avatar billede rd Nybegynder
05. januar 2004 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafik!

Ok.
OS = WinXP(FAT32)
Grafikkort = GForce 4 TI4800 128 mb
Skærm = Samsung syncmaster 959nf

Jeg har et problem der specielt opstår i counter-strike. Det der sker er, at hvis jeg går op i højere opløsninger end 1024*768 begynder noget af grafikken at bølge rundt.
Det sker kun når jeg bevæger mig selvfølgelig.

Jeg vil gerne vide om nogen har haft samme problem og hvad de gjorde for at slippe af med det, eller om der er nogle gode forslag til hvad det kan være.
Avatar billede aksone Nybegynder
05. januar 2004 - 15:06 #1
gør det også i andre spil? eller er det kun cs det failer i? Men umedbart burde det sgu ikke fucke op. Måske noget med din skærm? openGL?
Avatar billede craft Nybegynder
05. januar 2004 - 15:51 #2
Har du deaktiveret lodret synknronisering? Havde også problemer da jeg gjorde det.
Avatar billede rd Nybegynder
08. januar 2004 - 23:18 #3
Nope... Har det altid deaktiveret.