Avatar billede plumo Nybegynder
05. januar 2004 - 12:38 Der er 8 kommentarer

racing symbol.

Hej eksperter.

Jeg har brug for lidt hjælp, da min hjerne for tiden er uden ideer. Jeg skal bruge et logo som skal symboliserer noget med race.

Jeg skal ikke bruge en færdig udgave men bare en skitse som jeg så selv kan lave færdig i mit billedbehandling program.

Jeg forbeholder alle rettigheder til at vælge mellem ideerne, samt slet ikke at vælge nogle.

PÅ forhånd tak. David
Avatar billede Kengun Praktikant
05. januar 2004 - 12:53 #1
Hvordan skal vi så kunne vide om du virkeligt bruger vårt symbol? ;)
Avatar billede plumo Nybegynder
05. januar 2004 - 12:53 #2
er ikke helt med?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
05. januar 2004 - 15:15 #3
ehm hva med at du bare siger du giver points til det du kommer til at bruge eller syntes er flottest?

ligegyldig hvad bliver du nødt til at dele points ud hvis andre laver noget arbejde for dig.

vi er jo ikke dine slaver herinde ved ik hva du lige har regnet med!?
Avatar billede plumo Nybegynder
05. januar 2004 - 17:32 #4
Det er nok misforstået
Avatar billede minus Nybegynder
05. januar 2004 - 19:31 #5
race - som bilrace
race - fx menneskeracen?
Avatar billede plumo Nybegynder
05. januar 2004 - 19:32 #6
nej bilrace, det som jason watt kører ;)
Avatar billede minus Nybegynder
05. januar 2004 - 21:44 #7
fair nok
jeg prøver at se på det:)
Avatar billede plumo Nybegynder
06. januar 2004 - 14:27 #8
lyder godt :D