Avatar billede mhuus Nybegynder
05. januar 2004 - 12:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sm-buscontroller

Jeg har problemer med at få installeret en driver ril en sm-buscontroller. I min enhedshåndtering står der at den mangler....??, jeg har også et spørgsmål?? havd er en sm-buscontroller og hvad laver den... det var hele 3 ting på en gang...
på forhånd tak
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. januar 2004 - 13:54 #1
kig her http://www.smbus.org/ der har de osse drivere :)
Avatar billede mhuus Nybegynder
05. januar 2004 - 14:20 #2
hej jeg har været inde på siden du skrev om, men jeg kan ikke finde nogen driver, kun en masse tekst om driverne m.m.... men det kan sagtens være at jeg bare ikke har fundet det rigtige sted på siden, syntes ellers at jeg kiggede overalt....!!!
Avatar billede cp1 Nybegynder
06. januar 2004 - 00:30 #3
næe det har du da ret i...hhmmm,det er mig der har set forkert :(
prøv at instaler/geninstaler dine bundkortsdrivere
Avatar billede nak-m Nybegynder
06. januar 2004 - 00:44 #4
Avatar billede mhuus Nybegynder
06. januar 2004 - 00:47 #5
tak for jeres svar
Avatar billede nak-m Nybegynder
06. januar 2004 - 01:06 #6
SMBus (System Management Bus) er et to-trådet interface hvorigennem simple system- og strømhåndterings beslægtede chips kan kommunikere med resten af systemet.
Med SMBus kan en anordning skaffe fabrikantinformation, fortælle systemet hvad dens model- eller leveringsnummer er, gemme dens tilstand ved en afbrydelse, rapportere forskellige former for fejl, acceptere kontrolparametre, og tilbagemelde dens status.
Intel opfandt oprindeligt SMBus, som en kommunikationsbus til at hjælpe Smartbatteries og andre system- og strømhåndteringskomponenter.
Avatar billede nak-m Nybegynder
06. januar 2004 - 01:06 #7
takker for point :)