Avatar billede raphiron Nybegynder
05. januar 2004 - 12:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Valg af webhotel

Jeg sidder og overvejer at købe domæne.
Kravene er:
PHP og MySQL, samt eventuelt ASP
Minimum 5 mb - mere er velkomment
Mulighed for subdomains
HØJ oppetid!!!!!
Ordentlig online support

Alt dette til en rimelig pris.
Begrund venligst hvorfor i lige mener jeg bør vælge netop jeres forslag som webhotel, eventuelle erfaringer...
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2004 - 12:08 #1
www.2kweb.dk
www.dandomain.dk
www.scannet.dk

Disse er firmaer med gode oppetider og god support. Du betaler lidt mere end andre steder, men du får også et produkt.

Kan selvf. også anbefale os selv.. ;o)
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. januar 2004 - 12:44 #2
raphiron www.scannet.dk er ret godt men de koster noget mere end de andre. www.wannafind.dk har jeg hørt godt om, men kender dem ikke selv. www.concor.dk har php, asp og mysql på samme webhotel og mine erfaringer med dem har været ganske gode. De giver meget i forhold til den pris du betaler.

bacardil, hvem er I, som du anbefaler?
Avatar billede raphiron Nybegynder
05. januar 2004 - 15:30 #3
Hvad med 1go.dk, og b-one.net nogen der har erfaringer med disse, og om der er nogen bedre?? har nemlig hørt meget godt om netop disse to
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. januar 2004 - 16:18 #4
De kører begge med Linux og understøtter derfor ikke ASP (hvis de gør, er det ikke fuldt ud, b-one gør ikke). Concor har Windows og understøtter asp helt. Deres support er rigtig god.
Avatar billede castillo Nybegynder
05. januar 2004 - 19:27 #5
www.web10.dk er også gode!
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
05. januar 2004 - 21:17 #6
www.csg.dk er det bedste jeg har haft før... de har statistik osv. og der er mail admin, webmail, og support email (fået svar 5 min efter jeg har skrevet e-mail kl. 22.00 om aftenen...i WEEKENDEN!) og gode hvis man vil have en speciel aftale... jeg har eksempelvis en aftale med hensyn til en masse trafik...

jeg skrev en e-mail til dem i starten da jeg skulle have hotel, og spurgte oppe tid, og fik at vide at på 1-2 år, har serverne været nede én gang.... pga. opdatering som havde lidt bugs med eller noget fik jeg vidst at vide... kan ikke helt huske det..

du kan skrive til dem, jeg er sikker på du også bliver glad for at have en udbyder som kan svare dine mails inden du bliver gammel...

b-one og 1go, cliche osv..

b-one har langsom support...

cliche har ingen s upport... har aldrig fået email tilbage...
1go kender jeg ikke, men tror det er noget "hjemmehosting" slags, og derfor tror jeg du har god support der også, og jeg har hørt at nogen har gode erfaringer med dem...

Du kan hurtigt teste deres support...

lav en email... send den til 1go.dk, cliche.dk, web10.dk, b-one.dk, www.csg.dk, osv. og så se hvem som svarer (eller svarer først)