Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 02:40 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

VÆK FRA FREEPAQ.DK

Davs eksperter, jeg har lige købt et domaine under freepaq.dk og jeg bryder mig for det første ik om TOP BANNERET så det skal ik være der, og så kan man jo ik bruge htaccess og sessions og access databaser. Så det jeg skal bruge er et TILBUD på et sted der opfylder disse krav, så jeg kan få adgang til at lave nogen flere ting. Så læg et link og en evt pris.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 02:47 #1
www.web-sale.dk  starter fra 10 kr. pr. måned
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 02:50 #2
Ehm.... freepaq er GRATIS... skal de have en forretning til at løbe rundt, koster der bannerplads... og jeg vil mene det er en pæn måde at gøre det på.

Man får sjældent noget, uden det koster ET eller andet...

Jeg bruger freepaq... og jeg er tilfreds...

NanoQ
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 02:52 #3
Bacardil, øhh hvad skal jeg betale pr. md og med det samme, det skal flyttes og have overnævnte \"muligheder\" ??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 02:59 #4
Olsen, køber du dit domæne gennem freepaq (til en billig penge), og vil du derefter ikke støtte dem ved at køre deres banner i en periode, er du en scammer... det er jo ikke pænt...
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 02:59 #5
De muligheder er det htaccess og sessions og access databaser?
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 02:59 #6
nanoq> Hvad kalder du billig?
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:01 #7
Ja + asp og php.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 03:02 #8
jeg kalder 250,- inkl. moms billigt for en domæneregistrering :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:03 #9
nanoq> Har du vist ikke været ude på det danske marked den sidste måned :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 03:07 #10
Det må jeg indrømme... er der sket ting og sager, er det ting jeg intet ved om... Men i så fald er jeg interesseret...

Hvor billigt kan det gøres?

Og kan hosting klares på samme eller bedre vilkår end hos freepaq? :)

NanoQ
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:09 #11
<snip>
Og kan hosting klares på samme eller bedre vilkår end hos freepaq? :)
</snip>

Kender ikke til Infopaq´s vilkår, hvad er de?

t.olsen> Hvis du skal bruge htaccess samtidigt med ASP/Access Database koster det en del ekstra
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 03:11 #12
bacardil well... det er gratis... med cgi/perl/mysql osv. understøttelse... prisen er et topbanner... som f.eks. på www.rondefisker.dk - efter min mening et ganske diskret banner (hvis man kører standardfarver ;))

NanoQ
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:11 #13
Jamen prøv at komme med priserne, jeg skal helt sikkert have asp/access men så måske uden htaccess. Hvad koster de to muligheder, husk nu php også.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:12 #14
nanoq> Nja.. det er ikke den form for hostning vi levere, der skal du blive hos infopaq.

Domæner kan vi levere ca. 100 kr. billigere
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:13 #15
ASP
Access
PHP
Månedligt backup af dine filer
1 FTP-adgang
Standard CGI

Pr. måned 10 kr.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 03:14 #16
bacardil, well... vi er en forening med meget lille budget... vi går gerne efter sponsorer..

Behovet er ikke mere end max 10mb plads, understøttelse af cgi/perl og meget gerne lidt mail...

Hvad kan du tilbyde? ;) (150 point for et tilbud jeg kan slå til på)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:16 #17
nanoq> Må jeg se din hjemmeside, så skal jeg kigge lidt på sagerne ;o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 03:17 #18
bacardil, det er www.rondefisker.dk - den er ganske ny, men den vil blive en del mere omfattende i løbet af de næste par uger.
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:17 #19
For man alt dette for 10 kr pr md ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:18 #20
t.olsen> Yes

nanoq> Okey, vender tilbage pr. mail

Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:19 #21
Okay og for at flytte og star gebyr ?? Hvor meget skal der på bordet fra starten med flytning osv. ?? Og Dette er ik med MY SQL vel ??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 03:20 #22
bacardil, jeg venter spændt :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:22 #23
t.olsen> Vi køre desværre kun MySQL på vores Unix servere, hvilket betyder, at man mister Access, som Unix ikke har fuld support på endnu, ASP virker, dog er support på det ikke optimalt. Så skal man bruge ASP/Access, så anbefaler jeg klart vores NT servere.

Prisen for oprettelse samt flytning er 0 kr, dette skal betales sammen med 1 år. ALT ialt bliver 120 kr for 1 år
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:22 #24
nanoq> Hvem er du derinde? der er 4 mails i bestyrelsen
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:22 #25
Er det dit FIRMA ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:25 #26
t.olsen> Arbejder der.
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:27 #27
okay hvad gør jeg så rent praktisk, jeg skriver til jer og beder om at få hva ??  og så kontakter i freepaq og klare flyttelsen eller hva `??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:29 #28
t.olsen> Du går ind på
http://www.web-sale.dk/hotel-bestilling.asp

udfylder de felter og sender den, så går du ind på http://www.web-sale.dk/forms/ og vælger \"Flytning\" print det ud. Udfyld det og send det med posten eller fax det.

HUSK at skrive MEGET tydeligt.

Så vil du modtage en regning og kontrakt.

Og flytningen klare vi så
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:33 #29
Skal der være marking i Registreing på betillingen eller KUN flytning ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:35 #30
Kun Redelegeres/Flyttes
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:36 #31
Okay og webhotel skal bare være standart eller hva ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:39 #32
Visit
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:39 #33
Okay så for jeg det du beskrev tidligere ik ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:41 #34
t.olsen> Yes, så få du det jeg beskrev 20/01 2001 03:13:59
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:41 #35
Jamen så har jeg kun 2 mb til rådighed ik ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:42 #36
t.olsen> Yes, pladsen har du jo ikke snakket om, men laver du asp filer, så skal der sq en del til at fylde 2 MB
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:43 #37
Men du kan købe det næste med 15MB eller købe MB løst til dit hotel, kommer an på hvor mange du skal bruge?
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:43 #38
ja men har jo også billeder osv, kan jeg ikke, få ca. 15 ??
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:44 #39
Hvor meget koster det med 15 mb ??
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:46 #40
40 kr pr md ik ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:46 #41
Så kan du få det til 20 kr/mdr
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:47 #42
Okay regner i med at dette kommer til at ske :
<snip>
Et abonnement kan til enhver tid ændres til en abonnementstype til en højere pris. Det forudbetalte abonnement vil herved blive modregnet i prisen på det nye abonnement. Ændring til en abonnementstype med en lavere pris kan kun ske med udgangen af abonnementsperioden
<snip>
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:47 #43
Mini står altså til 40 kr. pr md.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:48 #44
t.olsen> Hvis en bruger, skal bruge et større hotel, så ja
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:49 #45
Hvad ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:50 #46
t.olsen> Ja okey, men:

ASP
Access
PHP
Månedligt backup af dine filer
1 FTP-adgang
Standard CGI
15 MB
2 POP3

pr. måned 20 kr.

--

ASP
Access
PHP
Ugentlig backup af dine filer
1 FTP-adgang
Standard CGI
Antivirus beskyttelse af dine filer
Frontpage 2000 ext.
PHP4
WAP
15 MB
10 POP3

Pr. måned 40 kr
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:51 #47
<snip>
Okay regner i med at dette kommer til at ske :
<snip>
Et abonnement kan til enhver tid ændres til en abonnementstype til en højere pris. Det forudbetalte abonnement vil herved blive modregnet i prisen på det nye abonnement. Ændring til en abonnementstype med en lavere pris kan kun ske med udgangen af abonnementsperioden
<snip>
</snip>

Ja, hvis en bruger ønsker at ændre til en abonnementstype til en højere pris
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:52 #48
Jeg kan altså ik se et mini site til 20 kr, som du beskriver det.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:55 #49
t.olsen> Det er et tilbud, som jeg giver dig. Det er ikke et vi normalt køre med.
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:56 #50
Jamen det er lidt ærligeligt for det er ik til mig men til en af mine venner.
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 03:57 #51
Men der er jo ik noget at gøre ved det hvis han ik han få det tilbud du tilbyder MIG ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 03:59 #52
t.olsen> Okey, men hvis du/han vil benytte det, så udfyld en bestilling og send den, skriv i bemærkninger, at der ønskes 15 MB serverplads til ialt 20/mdr.

Eller vælg evt. Mini. Dog er tilbudet kun gældende til imorgen.
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 04:01 #53
Nu har jeg skrevet at han skal vælge mini og skrive den kommentar så skal han betale 20 kr hver md ik ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 04:05 #54
t.olsen> Han skal faktisk vælge Visit, men skriver han mini, så går det nok.

Visit:
ASP
Access
PHP
Månedligt backup af dine filer
1 FTP-adgang
Standard CGI
15 MB
2 POP3

pr. måned 20 kr.

--

Mini:
ASP
Access
PHP
Ugentlig backup af dine filer
1 FTP-adgang
Standard CGI
Antivirus beskyttelse af dine filer
Frontpage 2000 ext.
PHP4
WAP
15 MB
10 POP3

Pr. måned 40 kr

Så kan du vælge, men skriver han Mini og 20 kr. i bemærkninger, så får han \"kun\" hvad der er beskrevet i Visit øverst.
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 04:06 #55
Okay hvor lang tid går der inden at det er flyttet og det hele virker ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 04:07 #56
t.olsen> Fra vi har den flytnings form underskrevet, går der max 5 hverdage til det virker.  DK-hostmaster som flytter det, er lidt bagefter, efter en weekend
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 04:09 #57
Okay han sender vidst bestillingen iaften og formen imorgen så virker det omkring Torsdag - Fredag ik ??
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 04:10 #58
Han kom lige med en mail,

< snip > Når jeg trykker på bestillen gik den bare til forsiden, skal den det ? < snip >
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 04:10 #59
t.olsen> Korrekt
Avatar billede t.olsen Nybegynder
20. januar 2001 - 04:16 #60
Han spørg om den så er gået igennem (registret)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2001 - 10:54 #61
jeps
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. januar 2001 - 14:14 #62
bacardil, Jeg er Mikael Pedersen ;-)

eller for den sags skyld webmaster@rondefisker.dk

NanoQ