Avatar billede sirx Nybegynder
05. januar 2004 - 00:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket er det bedste køb af de 2 Radion 9600 xt

GeXCube Radion 9600XT TV-Out / DVI
Max Resolution: 2048 x 1536 pixels
Memory: 256MB DDR RAM
Memory Clock: ?MHz
Chip: ATI Radion 9600XT
RAMDAC: 400MHz
Core Clock: 500MHz
Type: x8
Connector: 15pin D-sub / TV-Out / DVI
Warranty: 2 Years
Producent varekode: GC-R96XT-D3 Hl2

Eller

  GeXCube Radion 9600XT TV-Out / DVI
Max Resolution: 2048 x 1536 pixels
Memory: 128MB RAM
Memory Clock: 650MHz
Chip: ATI Radion 9600XT
RAMDAC: 400MHz
Core Clock: 500MHz
Type: x8
Connector: 15pin D-sub / TV-Out / DVI
Warranty: 2 Years
Producent varekode: GC-R96XTG-C3 HL2

Jeg kan ikke helt gennemskue hvilket der er det bedste køb
De koster det samme.

Godt Nytår
Avatar billede oktober Nybegynder
05. januar 2004 - 00:18 #1
hold dig langt fra Radeon deres TV out er forfærdeligt at se på, det er ikke bedre end de første GF kort, men skal det være et af de kort, så er det første det bedste da det har 256 MB RAM , Men jeg vil anbefale du venter 14-3 uger med at købe Graffik kort og så køber det graikkort der hedder Geforce FX XT det kan sagten være med de to kort du har fundet her, til den samme pris
Avatar billede grunken Nybegynder
05. januar 2004 - 00:19 #2
Jeg vil måske hvis jeg var dig overveje valget af grafikkort endnu en gang :-)

medmindre at du er helt bidt at af en galati burde du seriøst over geforce 5900xt

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/12/17/1487127

nvidia er med i kampen igen, og samtidig er prisen omkr. de 1600 :-)
Avatar billede ird Praktikant
05. januar 2004 - 12:28 #3
Avatar billede rubino Nybegynder
05. januar 2004 - 14:30 #4
Jeg ville evt. tjekke www.hardwaretidende.dk for et svar, det tester mange grafikkort..

V.H. Johnny
Avatar billede rubino Nybegynder
05. januar 2004 - 14:31 #5
Lige en lille kommentar til oktober...

Hvor har du din mening om Radeons dårlige TV out fra?
Jeg har selv et Radeon grafikkort og det har perfekt TV-out.
Avatar billede sirx Nybegynder
05. januar 2004 - 20:30 #6
Hej hej,

Jeg har selv gennemlæst alle test af div. grafikkort, og fundet frem til at man får flest fps for pengene hvis man vælger ATI.
Problemet er at min smertegrænse ligger på MAX. 1500.-
Det jeg spurte om var om der er nogle der kan sige mig forskellen på de 2 ovenstående kort, jeg syntest ikke at jeg bliver meget klogere ved at kigge på GeXCube´s hjemmeside. De køre begge RAMDAC: 400MHz
Core Clock: 500MHz
Avatar billede rubino Nybegynder
06. januar 2004 - 00:20 #7
Ok sorry, Så vidst jeg kan se ud fra kortenes koder så er "GC-R96XTG-C3 HL2" bare en nyere version end "GC-R96XT-D3 Hl2" Jeg tror ikke du skal regne med der er nogen mærkbar forskel i ydelsen, det ene kort er bare produceret lidt før det andet..

Håber dette besvare dit spørgsmål.
Avatar billede sirx Nybegynder
11. januar 2004 - 12:05 #8
Tak rubino, det bliver nok Radion 9600XT, det ser ud som om at man får flest FPS for pengende i UT2003 og AA der.