Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 01:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

60 point på nemt spørgsmål....

60 point på et nemt spørgsmål! Men vær hurtig.........

Da jeg skulle have formateret min harddisk tog jeg en sikkerhedskopi af alle mine oplysninger i microsoft outlook, ved at lave en pst-fil!

For at være sikker prøvede jeg at åbne filen inden jeg formaterede og det virkede. Jeg gemte derefter filen på en cd-rom.

Jeg har nu formateret og geninstalleret, men nu vil microsoft outlook ikke åbne filen. Den skriver at \"egenskaberne for denne informationstjenste skal defineres inden brug\", samt at jeg er blevet nægtet adgang til denne fil, da jeg ikke har den nødvendige adgangstilladelse!

Hvad gør jeg, jeg har VIRKELIG brug for mine oplysninger, så jeg udlover 60 point til den som kommer med et brugbart svar!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 02:00 #1
hvis de stadigt ligger på cdrommen, så læg dem ind på hden og prøv igen...
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
20. januar 2001 - 02:02 #2
60 point er da ikke meget. Jeg tror ikke du kan gøre noget. oplysningerne er VÆK. (smid dem nu ikke væk, da jeg ikke er helt 100% sikker).
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
20. januar 2001 - 02:02 #3
60 point er da ikke meget. Jeg tror ikke du kan gøre noget. oplysningerne er VÆK. (smid dem nu ikke væk, da jeg ikke er helt 100% sikker).
Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 02:05 #4
Jeg har prøvet at ligge dem ind på harddisken, og den siger det samme!

Det kan da ikke passe at jeg ikke kan åbne dem, når det er det samme program jeg bruger! Den enste forskel er at jeg havde win me før, og nu har jeg win 98
Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 02:12 #5
Ok jeg har så hævet pointene til 100, men så vil jeg fandme også have et svar!!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 02:14 #6
arh.. windows me, kan havde en nye version af outlook, opdatere den du har til windows 98 til den nyeste og prøv igen
Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 02:23 #7
Jamen det er jo ikke outlook til windows, det er Microsoft Outlook til office 2000...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 02:39 #8
uhmm... tro stadigt det er styresystemmerne i mellem som fejler...
Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 02:41 #9
jamen hvad fanden skal jeg så gøre, det er fandme nogle vigtige oplysninger!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 02:46 #10
installere me igen
Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 03:11 #11
Nej fandme nej, nu har jeg lige fået smidt lortet ud af min computer, fordi alle sagde at det var svaret på alle mine andre problemer! Der må sgu være en anden måde at få de oplysninger frem igen!
Avatar billede johnbp Nybegynder
20. januar 2001 - 09:36 #12
Prøv at kopiere dem over på harddisken og højreklik /egenskaber fjern skrivebeskyttelsen
John
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2001 - 10:14 #13
hvis det ikke er vildt hemmelige oplysninger er du velkommen til at sende .pst filen til mig...

riversen@mail.ikasths.dk

så kigger jeg lige på den
Avatar billede vandhunden Nybegynder
20. januar 2001 - 11:32 #14
Helt ærligt, hvor vigtige er de oplysninger? Hvis det er teledanmarks telefonnummer og din adgangkode, så står det jo på dit produktblad. Hvis det er dine emailadresser, så skulle du nok have eksporteret dem som tekstfil med semikolon.

Hey, kan man ikke åbne filen i en hex-editor og grave et elelr andet frem?
Avatar billede callesen Praktikant
20. januar 2001 - 12:32 #15
Er det kun pst-filen fra CD-ROM\'en, der giver problemer?
Avatar billede jkarstensen Nybegynder
20. januar 2001 - 13:13 #16
Prøv at importer din backup .pst ind i den .pst der allerede ligger på din computer. Jeg ved ikke om det virker med det er da et forsøg værd
Avatar billede sloth Nybegynder
20. januar 2001 - 18:52 #17
Mange tak John! Du havde løsningen på mit lille problem!
Avatar billede johnbp Nybegynder
20. januar 2001 - 18:54 #18
Selv tak :o)