Avatar billede balthazar Nybegynder
04. januar 2004 - 21:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Access til word integrering

Hejsa

Jeg sidder og roder med en access database, mit problem er følgende:

Fra en form der indeholder forskellige felter og dermed oplysninger vil jeg gerne åbne et worddokument, en template der indeholder standard tekst samt bookmarks der skal udfyldes fra Access-formen.
Har set lidt kodestumper rundt omkring men da jeg er temmelig grøn på VBA har jeg behov for hele koden og ikke bare uddrag.

Nogen der kan hjælpe med det?
Avatar billede mugs Novice
04. januar 2004 - 21:43 #1
kan sende et eksempel. Blot læg din e-mail.
Avatar billede mugs Novice
05. januar 2004 - 23:44 #2
Har modtaget e-mail og returneret et eksempel på integrering.
Avatar billede balthazar Nybegynder
07. januar 2004 - 22:15 #3
Jeps har modtaget mails og vil straks se på det. Er dog lidt småsyg i disse dage, så jeg kan ikke love at jeg får reageret lynhurtigt. Blot for at advare :-)
Avatar billede mugs Novice
07. januar 2004 - 22:17 #4
Helt OK - God bedring
Avatar billede balthazar Nybegynder
12. januar 2004 - 21:44 #5
hmmm er der lidt problemer med at acceptere svar generelt lige nu?
Avatar billede mugs Novice
12. januar 2004 - 21:47 #6
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre lige nu p.g.a. opgraderingen. Vent til imorgen. Er helbredet OK?
Avatar billede balthazar Nybegynder
15. januar 2004 - 23:24 #7
Jo tak, jeg er da kommet i en vertikal position igen :-)
Avatar billede balthazar Nybegynder
15. januar 2004 - 23:25 #8
Hmmm synes nu stadig ikke der sker noget når man prøver at acceptere et svar??
Avatar billede balthazar Nybegynder
15. januar 2004 - 23:26 #9
Eller også skulle jeg bare lære hvordan man gjorde :-)