Avatar billede uldall Nybegynder
20. januar 2001 - 01:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

pop ups, eller havd de nu hedder - Hvordan får jeg dem væk

Jeg har et kæmpe problem, hvordan kommer jeg af med\"pop ups\", eller hvad de nu hedder. Det jeg taler om er de \"pludselige\" gardiner som når jeg er på nette popper op på min skærm, hvilket jeg ikke synes er særlig sjovt !!!!
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
20. januar 2001 - 01:21 #1
hmm. Prøv at klikke dig ind på www.chart.dk Er det det du mener???
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
20. januar 2001 - 01:22 #2
Hvis det er dem, (<body onclick() osv...>)
Så kan du ikke komme af med dem. De er en del af siden.
Avatar billede guggemand Nybegynder
20. januar 2001 - 12:14 #3
www.webwasher.com har en proxy der kan fjerne reklamebannere og popups og sådan noget

det er nok det nærmeste du kommer en løsning
Avatar billede cp1 Nybegynder
20. januar 2001 - 17:29 #4
der er massere af progs der ka den slags ting: Ad-Muncher er et andet af slagsen men du ka osse disable javascripting i dine browsere , henholdsvis Explorer & Netaben.
Avatar billede zhristian Nybegynder
20. januar 2001 - 17:34 #5
download popup killer på denne adresse:

http://software.xfx.net/ftp/puk17setup.exe

Remember the Points!
Avatar billede grandphoenix Nybegynder
23. januar 2001 - 02:21 #6
du kan også indstallere Neoplanet (www.Neoplanet.com)som er en browser der kører på IE. Der kan man sætte den til at spørge om den skal lave pop-up´en eller ej.
Desuden kan man downloade skins i massevis så man kan få en flot browser
jeg bruger den selv.
det eneste - ved den er at den er lidt lang tid om at loade.
håber det hjælper på pop-ups´ne :)
Avatar billede uldall Nybegynder
23. januar 2001 - 02:29 #7
jeg takker for alle de mange svar.det går noget bedre, og \"i\" behøves ikke længre at bruge tid på dette emne.....men jeg vender jo nok tilbage hvem ved...