Avatar billede christofferhg Nybegynder
20. januar 2001 - 00:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se DVD på mit fjernsyn

PIII450, 256 MB RAM, SBLive1024, ASUS V3800 TNT2Ultra, Pioneer DVDx6.
Fjernsyn: 25\" Salora NicamStereo ca. 10 år gammelt. Kun SCART-udgang.

Jeg har nu flere gange forsøgt at se DVD på mit fjernsyn via et kabel fra grafikkortet og over i SCART-indgangen på fjernsynet. Det der sker er at jeg fint kan se skærmbilledet på fjernsynet, men når jeg starter DVD-filmen fra computeren kommer der kun et gult billede på fjernsynet.

Nogen forslag??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 00:21 #1
det kan skyldes noget med noget dvd plugins, som skal installeres, på at kigge på den dvd, du vil se, nogen gange ligge der et program, på dem...
Avatar billede abe_hat Nybegynder
20. januar 2001 - 10:35 #2
jeg ville sige, hent de seneste drivere fra asus.
det virker fint for mig.
det kunne også være fordi dit fjernsyn ikke understytter S-VHS.

håber det virker.
Avatar billede christofferhg Nybegynder
24. januar 2001 - 00:19 #3
Hej abe_hat

Jeg har alle de nyeste drivere så det er ikke der. Men tak for forsøget :-)
Avatar billede rmadse2 Nybegynder
26. februar 2001 - 15:30 #4
Er du sikker på at dit fjernsyn understøtter S-VHS og/eller NTSC ??
Hvis det ikke gør det ... er du fucked :)