Avatar billede mugge17 Nybegynder
20. januar 2001 - 00:16 Der er 12 kommentarer

Unreal Tournament Mus

Jeg har et stort problem i Unreal Tournament, når jeg kommer i  spillet menu hakker musen, det er ikke min computer der er for langsom, da den har kørt spillet før, det hakker også inde i spillet. Jeg har stillet ved musen i sillet, men det ser ikke ud til at virke, hvad skal jeg gøre??????????
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. januar 2001 - 06:09 #1
Unreal Tournament FAQ
http://www.ina-support.com/faq/ut_pc.asp

-den foreslår at du opdaterer driveren
til musen.

Xtom`
Avatar billede tjmo Nybegynder
20. januar 2001 - 10:38 #2
har du joystik inde. Hvis du har det så prøv at tage det ud og så se om det virker
Avatar billede nettedk Nybegynder
20. januar 2001 - 13:16 #3
kører du win2k har jeg selv oplevet problemer i UT
med det hakker pga af manglende ram selv om jeg har 128
men det kan osse være skærmkortet.... eller hvad opløsning du har sat spillet til
Avatar billede mugge17 Nybegynder
21. januar 2001 - 00:39 #4
Det kan jeg jo ik bruge til noget, da jeg har kørt det fint før, med mindre ram! Nu har jeg 160, og det er mussen der for grafiken til at hakke og ikke manglen ram! Jeg køre med WIn 98 2 udgave. Det har endnu ik være noget jeg har kunne bruge! Håber snart der er en der kan hjælpe mig!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. januar 2001 - 00:48 #5
Hvilken mus er det du har, mugge? :)
Avatar billede mugge17 Nybegynder
21. januar 2001 - 02:04 #6
Det er en Logitech trådløs, har virkede før, og har ikke gjort noget, det ville bare ik ligepludselig!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. januar 2001 - 02:11 #7
Jeg ville nu nok alligevel foreslå at opdatere..
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm
Avatar billede nettedk Nybegynder
21. januar 2001 - 02:31 #8
hehe jamen søde har du prøvet at skifte batterier på den mus??????
Avatar billede mugge17 Nybegynder
21. januar 2001 - 03:06 #9
Filen er opdateret, og jeg har installeret den flere gange, og rare nettedk jeg har skiftet batterierne på mussen. Jeg også opadteret min skærm driver men det hjalp ikke, det mærkelig er at den vil godt køre spillet i Glide, men ikke i Direct 3d.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. januar 2001 - 03:10 #10
Avatar billede xtom2 Nybegynder
28. februar 2001 - 23:25 #11
..
Avatar billede sprutnik Nybegynder
20. maj 2001 - 02:04 #12
Hvis det er muligt så skift til opengl.
Jeg havde det samme problem, men det løste det hele.