Avatar billede cosi Nybegynder
19. januar 2001 - 23:36 Der er 12 kommentarer

Slet ME

Jeg vil slette ME og installer win98 se
kan jeg gøre det uden at formatere først
da jeg gerne vil gemme de spil der ligger.

Hilsen cosi
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:40 #1
Nope...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. januar 2001 - 23:42 #2
jo men det er altid bedst at formatere.. hvorfor ligger denne egentligt, under windows 2000?
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:42 #3
Men du kan da gemme savegames og bare installere dem igen bagefter eller lave en backup af dem...
Avatar billede cosi Nybegynder
19. januar 2001 - 23:50 #4
UPS. havde ikke set at jeg i denne kategori.

Krusell hvad betyder Nope!
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:54 #5
Nope er engelsk og betyder nej, sådan nogenlunde da...
Men dalbjerg, hvordan vil du slette ME og installere Win98?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 00:09 #6
fra dos...

deltree windows
og så install windows 98 oveni... denne metode er dog LANGT fra optimal... Men kan lade sig gøre...
Avatar billede krusell Nybegynder
20. januar 2001 - 00:11 #7
Fra dos på ME?
Troede ikke der var nogen dos i ME...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2001 - 00:19 #8
hvis han vil installere windows 98, så æhhh skal han nok lige ud i dos ikk ??

ellers kunne han prøve at installere windows98, fra cdrommen nå han er inde i windows ME, det burde faktisk kunne lade sig gøre...
Avatar billede john.doe Nybegynder
20. januar 2001 - 00:35 #9
Sys C:\\ fra en Bootdisk FØRST , start derefter fra bootdisk og installere Win98 SE.
Avatar billede k_la Nybegynder
20. januar 2001 - 00:53 #10
Der findes et tidligere spørgsmål om samme emne:

Hvis du har installationer du vil gemme skal du slette eller omdøbe win.com, win.ini og system.ini, så skulle det være muligt at køre en install fra win98 cd\'en - Du skal blot huske at installere i Windows, når den selv foreslår Windows.000
Avatar billede abe_hat Nybegynder
20. januar 2001 - 10:21 #11
ja. slet ME. smid gode gamle win98/95 ind igen

ahhh...

Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2001 - 11:22 #12
ME er et super godt system hvis det er spil og hjemmebrug, men skal man på nettet og måske bruge det lidt mere prof. så er det ikke særlig anvenlig.

Hvis man skal have sit gamle windows 98SE tilbage, og være sikker på at alt virker, som før, så er der kun en udvej, det er formatering af C. Eller så giver det problemer også skal man til formatering aligevel ,samt man har fået ødelagt en masse filer/data, som så ikke kan bruges i Windows 98. Det er set flere gange tidliger her på eksperten.

Hvilke spil er det som du vil gemme? Du kan da evt. gemme data til spillene, det har jeg da gjort, de gange hvor det var aktuelt. Du har jo dine CD\'er til spillene.