Avatar billede jolldasch Nybegynder
19. januar 2001 - 23:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mus med problemer

Jeg tror nok, at det skulle have været en smart funktion, at min logitech mus automatisk søgte mod steder man kunne klikke på skærmen. Jeg har aldrig haft det slået til, men nu er det, at den er begyndt at gøre det automatisk. Hvordan kan jeg få det taget af igen?
Avatar billede parazite Nybegynder
19. januar 2001 - 23:25 #1
Kontrolpanel > Mus : Kig dig omkring herinde. Det er med garanti her funktionen ligger, men har den ikke selv, så kan ikke sige hvor nøjagtig.
Avatar billede jolldasch Nybegynder
19. januar 2001 - 23:26 #2
umiddelbart, vill jeg også mene at det var der. Men jeg kan ikke findt noget.
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:27 #3
Hvad med at gå ind under logitech programmet og slå det fra der?
Det er det, der hedder \"SmartFlyt\" du skal fjerne markeringen i...
Avatar billede parazite Nybegynder
19. januar 2001 - 23:27 #4
Øjeblik - installerer lige mine mousedrivere igen, og kigger selv.
Avatar billede jolldasch Nybegynder
19. januar 2001 - 23:30 #5
problemet er bare, at smartflyt er deaktiveret
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:30 #6
du skal gå ind under Logitech Mouseware/Egenskaber for mus
og så vælge det faneblad der hedder \"bevægelse\"  og fjerne markeringen i der hvor der står \"SmartFlyt\". Hvis der ikke er nogen markering, skal du lave en, trykke ok, gentage det og så bare fjerne markeringen og trykke ok...
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:31 #7
Hvis det stadig ikke virker efter det, skal du uninstalle og geninstallere
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:32 #8
Altså kun musedriverne ikk\' ;-)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. januar 2001 - 23:32 #9
Måske kan du bare nøjes med at installere dem igen...
Avatar billede jolldasch Nybegynder
19. januar 2001 - 23:35 #10
hjalp desvære ikke så meget krusell
Avatar billede jolldasch Nybegynder
19. januar 2001 - 23:37 #11
Prøver lige
Avatar billede mugge17 Nybegynder
20. januar 2001 - 00:21 #12
Gå ind i kontrol panel og klik på fjern/installere programmer, ved ik lige om det er det den hedder præsic, men det er noget det hen af, så skal du finde noget der hedder Mouse et eller andet, mener der står logitech.....så fjern det. Så skal du genstarte computeren, så instalere du bare driverne igen, og så virker det.
Avatar billede krusell Nybegynder
20. januar 2001 - 00:50 #13
Flot mugge17, fandt du ud af det helt selv?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. januar 2001 - 06:02 #14
hahaha
Avatar billede jolldasch Nybegynder
18. marts 2001 - 14:23 #15
Efter langvarige undersøgelser og prøver har jeg endelig fundet fejlen. Min mus er optisk, men jeg har beholdt min musemåtte. Da overfladen på den var meget ensartet, kunne musen ikke fungere optimalt på den. Derfor forekom disse problemer.

Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 14:25 #16
hehe
Avatar billede parazite Nybegynder
22. marts 2001 - 12:31 #17
Uhm! Optiske mus er lækre - bruger min på alle overflader, og den funker bare! :o)