Avatar billede rkjdk Nybegynder
04. januar 2004 - 13:18 Der er 17 kommentarer

Lyd Deling

Hej, jeg har et spørgsmål, er det muligt når jeg har et SoundBlaster 5.1 Live Player! Lydkort, at gøre så jeg Høre musik på Mine Højtalere, og feks Spiller Spil, snakker i msn osv. i HeadSet??

Hvis ja, hvordan?
Avatar billede bleze Nybegynder
04. januar 2004 - 13:21 #1
Du kan høre en CD imens du spiller og køre programmer som Teamspeak eller Gamevoice når du spiller, så kan du snakke med dem du spiller med....

Du kan ikke spille MP3 imens du spiller, da spillet nok vil tage alle ressourcer fra MP3 afspiller programmet, men du kan da afprøve det...
Avatar billede rkjdk Nybegynder
04. januar 2004 - 13:24 #2
Det er ikke det jeg spørger om, Jeg vil kunne Høre MP3 På højtalere, samtidig med at snakker på teamspeak, ventrilo.. uden at Ventrilo og Teamspeak lyden kommer i højtalerene, men i headset som også er sat til
Avatar billede zeus6 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:41 #3
ville sige du skulle gå i din lyd finde højtaler og der hvor den siger at din micofon skal gå i slå den fra. derved vil din mico ikke gå over højtalerne. Men i dit headsæt. og du vil jo stadig kunne høre Mp3 i dem. de er jo sat til. prøv det.
Avatar billede rkjdk Nybegynder
04. januar 2004 - 13:44 #4
zeus, forstår ikke rigtig
Avatar billede stagg Nybegynder
04. januar 2004 - 14:38 #5
Zeus ? :S
Jeg tror ikke det er muligt, for det eneste du har er 2 højttaler udgange, altså til for/bag (sorround) ikke? Jeg kan ikke se hvordan det skulle kunne sættes op
Avatar billede zeus6 Nybegynder
04. januar 2004 - 19:53 #6
nop ved nu. var vist træt der :0). Men der er et program til det. har chekket lidt. Vender tilbage.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
04. januar 2004 - 19:54 #7
og jo du kan godt høre mp3 i mens Du spiller.. Men de vil snakke over der.. du kan så gøre det at du skruer ned for musiken så den ikke er så høj og lidt mere op for dem der taler. Så vil du kunne høre lidt musik og dem.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
04. januar 2004 - 19:55 #8
Men ved der er et program til det...i be back :0)
Avatar billede stagg Nybegynder
04. januar 2004 - 19:57 #9
ja zeus, men det var jo ikke spørgsmålet ;)
Han vil høre musik i højttalerne, og kunne snakke over msn etc i hørebøfferne
Avatar billede zeus6 Nybegynder
04. januar 2004 - 19:58 #10
jepp ved. og derved sagde jeg jo også det andet ikke..mester..
Avatar billede zeus6 Nybegynder
04. januar 2004 - 19:59 #11
bleze: siger. Du kan ikke spille MP3 imens du spiller, da spillet nok vil tage alle ressourcer fra MP3 afspiller programmet.... jeg svare... og jo du kan godt høre mp3 i mens Du spiller.
Avatar billede stagg Nybegynder
04. januar 2004 - 20:09 #12
Det kan man godt jo, men for at holde os til emnet var det ment som at mp3lyden skulle komme i højttalerne, og spil lyden i headsættet ik... /"Mester"/
Avatar billede zeus6 Nybegynder
05. januar 2004 - 00:56 #13
hmm staqq. hjælp eller gør noget andet. jeg ved godt han´s problem. Finder ud af det. rkjdk
Avatar billede rkjdk Nybegynder
05. januar 2004 - 12:30 #14
lyder godt zeus6
Avatar billede stagg Nybegynder
05. januar 2004 - 15:30 #15
Så gør det min 8 årige ven
Avatar billede zeus6 Nybegynder
05. januar 2004 - 15:47 #16
nu holder du op.... du for langt ude..... HJÆLP ELLER HOLD OP MED AT SKRIVE. og hvis du skal så stop med at skrive om mig.
Avatar billede stagg Nybegynder
05. januar 2004 - 16:08 #17
- siger ham som har brugt en hel tråd om at snakke om et program han stadig ikke har fundet... dermed stadig ikke hjulpet en meter