Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
04. januar 2004 - 12:30 Der er 19 kommentarer

Baggrund i MSN kontakt listen

Hey!

Jeg har set man kan få en baggrund i sin MSN kontakt liste..

Hvordan kan man få det?

Tak.

/Anders
Avatar billede hahaha Nybegynder
04. januar 2004 - 12:34 #1
Opgrader til Msn 6.1
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
04. januar 2004 - 12:35 #2
Har MSN 6.1 ... hvordan gør man det så?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. januar 2004 - 12:44 #3
En knap lige over ruden, hvori du skriver, med teksten "Baggrundsbillede"
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
04. januar 2004 - 12:46 #4
Jaaaaaaa... Men det er jo i 'chat boxen' .. Jeg mener i kontakt listen..! Der hvor alle dem man har addet står i..!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:04 #5
Funktioner - opret baggrundsbilleder !
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:06 #6
For fanden..! Det er ikke i chat boxen..!! Det er i kontakt listen..!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:08 #7
Styr dit sprog mand - jeg prøver jo at hjælpe dig ikke !
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
04. januar 2004 - 13:12 #8
hemmingsen69 >> Der er ingen grund til at gå sådan over gevind..
Husk disse folk hjælper dig fordi DE HAR LYST.

De hjælper dig for at være flinke og gøre dig glad, synes du så ikke at du bør behandle disse folk med respekt??

Bare pga. en lille misforståelse er der ingen grund til at sænke sig til det niveau.

- Heavybreezer
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:13 #9
:D
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:20 #10
Tak for støtten "heavybreezer" - du har fuldstændig ret.
"hemmingsen69" - jeg tror det kræver et eller andet program, i stil med dem der kan ændre udseende på Windows brugerflade.
Jeg er dog ikke i stand til, at udpege et.
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:20 #11
Oki.. takker.. ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. januar 2004 - 15:29 #12
.
Avatar billede knighten Nybegynder
05. januar 2004 - 18:50 #13
Men sig lige til hvis du finder det... :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. januar 2004 - 18:51 #14
Vil du gerne ha' spyware på din pc ?
Avatar billede knighten Nybegynder
06. januar 2004 - 00:40 #15
næ... det trot jeg da egentlig ikek der er nogen der vil.
Du har måske noget du vil af med. ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. januar 2004 - 01:00 #16
Nej, men jeg tror at det i søger indeholder spyware. Mener det er et tilføjelses program/plugin til MSN Messenger, som gang på gang bliver fjernet i div. HijackThis log's.

Det de kloge hoveder fra Spywarefri.dk fjerner ser således ud:
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. januar 2004 - 01:01 #17
Jeg mener det skam venligt, men skal da gerne blande mig uden om !
Avatar billede knighten Nybegynder
06. januar 2004 - 15:18 #18
Ved godt du mener det venligt og prøver at hjælpe...
Men prøv et kigge i det spm. som du også kommenterede igår i sikkerhed, der bliver hverken messenger eller msgPlus fjernet af de kloge hoveder...
Fik renset min igår, og jeg har stadig både messenger og msgPlus...

Hvis man sørger for ikke at installere sponsorprogrammet og ikke sætter msgPlus til at opdatere sutomatisk, er der ingen problemer.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. januar 2004 - 15:28 #19
I bestemmer selv - bare ignorer mit svar og mine kommentarer - bare glem det!