Avatar billede bau Nybegynder
04. januar 2004 - 11:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Clonecd demoversion udløbet ?

Jeg er ret afhængig af mit Clonecd program, men det er udløbet efter 30 dages test.

Det er ikke muligt at købe det længere, hvad gør "man" ?

Venhil

Jan
Avatar billede dmcn Praktikant
04. januar 2004 - 11:18 #1
Ifølge deres site har de stoppet produktionen grundet copyright-problemer. Med mindre du kan finde en med en licens som du må købe, så er du vist tvunget til at finde et andet program.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. januar 2004 - 11:20 #2
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. januar 2004 - 11:30 #3
Avatar billede bau Nybegynder
04. januar 2004 - 15:10 #4
Til Jeltzin...

NU har jeg hentet det, (og betalt :-) )

Men jeg kan ikke få programmet til at acceptere den - iøvrigt meget lange - pinkode jeg fik på mail ?

Hvad pokker gør jeg ?
Avatar billede henninga Novice
04. januar 2004 - 18:58 #5
På deres side står, at du modtager en key-code med mail et par dage efter købet og det må være en lille exe-fil for du skal dobbeltklikke på den og så virker det hele.
Det står forneden på den side som jeltzin linker til.
Avatar billede bau Nybegynder
06. januar 2004 - 14:00 #6
Bingo.... Det virker :-)