Avatar billede magii Nybegynder
19. januar 2001 - 22:49 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

2 Bannere a kr. 500.-/stk + de point som jeg har - men det skal bare være godt

Nu har du chanchen for følgende:
tjene kr. 1000.- i weekenden
få 165 point
at få en refference som siger spar2 - de skal erstatte det med \"Økonomiske nøgletal\" på www.krak.dk
Det skal bare være dit svendestykke...
Sitene som det drejer sig om (er begge under designændring) er www.domain4sale.dk + www.dkwebonline.dk
Begge bannere skulle have været færdige igår...;)
Lad mig høre fra jer omgående
Da der er akutte problemer med mailaccount som er tilknyttet mit abonnement hos Experten, så anvend box4@hotmail.com
Avatar billede jimmer Nybegynder
19. januar 2001 - 22:57 #1
Kan du give nogle mål på de bannere (468x60?)?

Jeg kan ikke komme komme ind på de to sites.

Hvilken stil? Fancy, stilrent, farver etc.

Hvad hedder sitsene bannerne skal referere til? Domain4Sale.dk og DKWebOnline.dk eller??

Har du en ide om hvordan de skal se ud?
Avatar billede roslev Nybegynder
19. januar 2001 - 23:44 #2
-Har tændt op under Photoshop - mangler bare nogle flere informationer...!
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
20. januar 2001 - 00:27 #3
jer er også på, bare post info!

/Kenneth, Flare
Avatar billede magii Nybegynder
20. januar 2001 - 00:55 #4
Undeskyld at jeg glemte det tekniske: 125 X 125 15kb (12kb er det foretrukne)
Det er korrekt mht. refencen - men hver for sig da det skal skiftes til at være på, men først domain4sale.dk - lad nu være med at bruge domæneregistreringen - den blive tilpasset og er ikke ideen med sites, der skal fokuseres på det som står under domænenavnene i den midterste kolonne.
Avatar billede magii Nybegynder
20. januar 2001 - 01:00 #5
Stilen skal være så folk simpelt hen MÅ se hvad det er..;)
domain4sale.dk
her drejer det sig om, at få folk til at klikke  sig ned på sitet (så de ser bannerreklamerne på siderne..) men selvfølgelig også salg/auktion på domænerne - det må gerne nævnes at der er mere end 4000 domæner
dkwebonline.dk
drejer det sig om salg, salg, salg og atter salg af webhoteller samt domæneregistreringer og hvis der er brug for det, kan de nye webhotelkonfigurationer/priser etc. oplyses da det nuværende site er forældet og skal fjernes i løbet af ugen.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
20. januar 2001 - 10:41 #6
Sender forslag iaften..!
/kenneth
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2001 - 12:50 #7
der er problemer med at loade image over rulletekst i højre side på www.domain4sale.dk . Det er åbenbart galt med det samme image på www.dkwebonline.dk
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2001 - 12:53 #8
Den blå ramme på http://www.dkwebonline.dk/produkt.htm er ikke fuldkommen. Endvider syntes jeg den skal ned i 800 X 600 format, dem er der flest af endnu.
Avatar billede magii Nybegynder
20. januar 2001 - 13:45 #9
Jamen kharder dog - læser du ikke hvad der står i opgaven? - står der ikke at begges site er under ændring? så hvorfor beskæftiger du dig med det?  - du har såmænd ikke bidraget med noget vi ikke ved i forvejen og er igang med at ændre, så hold dig til opgaven eller drop ud herfra.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
21. januar 2001 - 03:16 #10
Hej
Jeg har nu sendt dig to forslag.

Jeg er blevet i tvivl om du regnede med at bannerne skulle være animerede. I hvertfald gik jeg udfra at de ikke skulle, da \"økonomiske nøgletal\" heller ikke var det. Men nu har jeg lige været en tur på krak.dk igen, og nu er der et animeret banner der.

Men du må lige sige til om det er OK det jeg har sendt, eller du gerne vil have andre forslag...

/Kenneth
Avatar billede magii Nybegynder
21. januar 2001 - 21:47 #11
Jeg svarede på din mail med bannerne kl. 09.11 i formiddag, hvori jeg bl.a. skrev om ændringsforslag etc. , som jeg ønskede foretaget, men siden har jeg intet hørt fra dig og nu er det for sent for en anden har lavet et fint stykke arbejde.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
22. januar 2001 - 01:22 #12
hmm. der må være sket en fejl, for jeg besvarede mailen omkring ved 11-tiden. Nå fuck det, det er der jo ikke noget at gøre ved.

forøvrigt skal du nok lige, en anden gang, gøre opmærksom på at det er et animeret banner du ønsker....med mindre det er altså er mig der er uvidende, og definitionen på et banner rent faktisk er at det er animeret?!?!?

/kenneth
Avatar billede magii Nybegynder
22. januar 2001 - 06:14 #13
Så er det jo lidt underligt, at din mail ikke er modtaget hverken på min hotmail account eller den cc-adresse som jeg sendte dig.......
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
22. januar 2001 - 09:42 #14
jaja - det må jo være mig der har lavet en fejl .... bare glem det.
Avatar billede michael_r Nybegynder
22. januar 2001 - 10:07 #15
Hej Magii,

Det er mig der har lavet de to bannere, du fik tilsendt i går.

Mvh. Michael Rasmussen.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2001 - 10:15 #16
bobobobo uha da >Q;(
Avatar billede magii Nybegynder
22. januar 2001 - 23:09 #17
Tak til Michael_r som har lavet et pænt stykke arbejde som jeg er meget tilfreds med og som er blev rost fra flere sider i løbet af dagen.

skulle i være interesseret så ligger banneret i venstre frame på www.krak.dk