Avatar billede dwark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:03 Der er 25 kommentarer

Laag i spil!

Jeg har et problem med min computer.. Jeg havde Wndows 2003 server og det kørte derudad med spil osv.. så fik jeg Windows XP home som fuglte med til min computer... og jeg opdaterede alle drivere til Grafik, lyd osv... men jeg har stadig et problem i alle spil Selv Counter strike som ikke kræver et monster... den lagger... og så kører den igen og lagger... nogle gange er det kun 15 sek. og så laag i 2-10 sek..

Min maskine er:
Amd 1600XP+ (1433)
G-force 2 mx 440
Maxtor 120gb
Windows XP Home
256MB Ram

Jeg har også haft probs med at min comp sagde at den ikke kunne skrive/læse til/fra rammene....

MVH: Christian thorup

Håber i kan hjælpe mig...
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 20:07 #1
Du har fået besøg af blaster virussen. Hop ind på www.spywarefri.dk og brug deres værktøjer
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 20:09 #2
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 20:11 #3
http://www.eksperten.dk/spm/388746
Her er et par stykker hvor der er gode links til hvordan du kommer af med den...
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 20:12 #4
Og husk endelig at podatere dit windows....
Avatar billede ird Praktikant
03. januar 2004 - 20:48 #5
hvordan kan du se det er blaster?
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2004 - 20:51 #6
andersenph >>det er næsten helt sikkert IKKE msblast
Avatar billede ird Praktikant
03. januar 2004 - 20:53 #7
Kan jeg heller ikke se hvorfor :) men alle updates er altid godt til windows :)

Prøv at tømme offline indholder og cookies evt og lav en defrag
Avatar billede ird Praktikant
03. januar 2004 - 20:54 #8
Tøm offlineindhold---> Funktioner>internetindstillinger>slet filer>slet alt offline indhold

slet cookies--->Funktioner>internetindstillinger>slet cookies
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2004 - 20:57 #9
"Windows 2003 server" hvorfor er det lige du spiller på en server? Og hvorfor er det lige du ofrer et styresystem til ca. 10.000 kr. på et til under en tudse???
Avatar billede ird Praktikant
03. januar 2004 - 20:58 #10
Du skriver den ikke kan læse dine RAM??
Prøv evt at teste dem for fejl http://www.memtest86.com/

Varme kan også få den til at lagge-->http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 installere det og indunder pc og så sensor.

Hent det øverste link
Avatar billede ird Praktikant
03. januar 2004 - 20:58 #11
Måske han opretter penge nok *G*
Avatar billede dwark Nybegynder
03. januar 2004 - 21:33 #12
Jeg havde fået en version af Windows 2003 i 90dage... Jeg kan heller ikke se dvd film uden laag...
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 23:17 #13
Jeg havde bare den samme lagg da jeg havde besøg af blasteren.
Spillet virkede fint så laggede det i 2-4 sekunder og virkede fint og laggede osv osv.

Det var gaobot virussen

Tag nu lige og få checket for virus. Så er det jo enten det eller også er det noget andet...

;0)
Avatar billede dwark Nybegynder
03. januar 2004 - 23:30 #14
Jeg har lagt mærke til at når jeg tænder min computer siger den ude i bios noget med "No Conducter 80 Cable found" eller noget i den stil... Nogen der ved hvad det kan være.. Der er ikke noget der har virket... har opdateret Windows kørt Blaster Fix og Ad ware 6.0...
Avatar billede henninga Novice
04. januar 2004 - 00:04 #15
Den skriver at dine harddiske kører med 40-leder kabel og gerne vil have 80-leder kabler.
80-leder skal du bruge for at dine harddiske kan køre hurtigere.
Hvis det er en helt ny computer, så lyder det underligt - eller osse er det lidt af et skod-firma der har samlet den ;o)
Avatar billede ird Praktikant
04. januar 2004 - 09:43 #16
Sig mig har du overhovedet forsøgt nogle af de ting der står???
Avatar billede dwark Nybegynder
04. januar 2004 - 15:52 #17
Jeg har tjekket for virus, defrag, fjernet blaster.... men jeg så der var et lille hul i mit Hdd kabel så jeg vil prøve at låne et af mine venner som er det samme.. og det er 80 jeg har men der er jo hul i... og jeg skal snart på efterskole så jeg vil vende tilbage..
Avatar billede andersenph Nybegynder
04. januar 2004 - 17:02 #18
Så var der altså blaster???
Avatar billede dwark Nybegynder
04. januar 2004 - 17:14 #19
den sagde den ikke fandt noget... det har den altid gjort... hvergang har den sagt at virussen ikke blev fundet men jeg ved at den er væk...
Avatar billede ird Praktikant
08. januar 2004 - 14:37 #20
Måske kom her feedback en dag så vi ved om du fik klaret det du manglede??
Avatar billede henninga Novice
08. januar 2004 - 18:17 #21
Gi nu manden lidt tid til efterskolen osse !!
Avatar billede dwark Nybegynder
09. januar 2004 - 17:49 #22
Jeg er lige kommet hjem jeg låner et IDE stik af en så jeg kan prøve... Så jeg melder tilbage her i weekenden...
Avatar billede ird Praktikant
11. januar 2004 - 09:54 #23
Nice held og lykke
Avatar billede dwark Nybegynder
11. januar 2004 - 13:51 #24
Det har virket med et nyt kabel... jeg vil give Henninga mine point for
Avatar billede henninga Novice
11. januar 2004 - 17:35 #25
Takker :o)
Det var jo godt det virkede!