Avatar billede faklerz Nybegynder
03. januar 2004 - 17:39 Der er 5 kommentarer

Word Doc. på nettet

Hey Folkens

Jeg har et link der linker til et Word document, men når jeg trykker på linket kommer den frem med en download box, er det muligt bare at kunne linke til det dokument uden at man skal åbne word, bare se teksten!
Avatar billede zhark Nybegynder
03. januar 2004 - 17:58 #1
Lyder lidt mærkeligt, hvor befinder det word.doc sig?
Avatar billede zhark Nybegynder
03. januar 2004 - 18:01 #2
Et word dokument skal ses (læses) i Word, men har du det gemt på din PC, åbner word jo med dokumentet!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
04. januar 2004 - 13:49 #3
bruger du ex
<a href="MinWordFil.doc" target="_blank">Klik for at vise filen</a> og har du uploadet dit word dokument ?
Avatar billede henninga Novice
18. januar 2004 - 01:51 #4
Hvis den kommer med en downloadboks er det fordi word ikke er installeret på den computer og fordi .doc ikke er registreret til et program.
Hvis du bare vil se teksten i en boks kan du f.eks gemme dit worddokument som txt.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. januar 2004 - 11:13 #5
faklerz>>
Det var rimeligt du kom med lidt feedback, det med "linket" kunne vel forklares, men naturligvis vil word åbne når du taster på en *.doc fil! extensions "doc" er jo netop en word fil.
Her kan du se hvilke extensions der er tilknyttet forskellige programmer.