Avatar billede konig Nybegynder
19. januar 2001 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mailto: problemer

Hej
Når jeg trykker på et mailto: link i outlook, går IE helt amok og åbner ufattelig mange browser vinduer...hvad sker der? hvordan rettes det? er det evt. virus?
på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. januar 2001 - 20:32 #1
Hvordan ser dit link ud?

<A HREF=\"mailto:.......\">link navn</A>

/per
Avatar billede konig Nybegynder
19. januar 2001 - 20:36 #2
Det eneste jeg ser når jeg kører musen henover linket er \"mailto:xxx@xx.xx\", det er sket ved flere tilfælde med pålidelige kilder feks. tripod.com
Avatar billede konig Nybegynder
19. januar 2001 - 20:51 #3
Problemet opstår faktisk også når jeg klikker på det \"mailto:\" link jeg har lavet i kommentaren ovenover. Browservinduerne popper op og jeg prøver at lukke dem igen....jeg lukker nok 25-30 vinduer inden jeg når til bunds. det er sgu underligt!!
Avatar billede nikolajb Nybegynder
19. januar 2001 - 23:41 #4
Jeg havde det samme problem tidligere. Hos mig skyldtes problemet, at der ikke var noget default mail-program. Prøb at tjekke, at det er det rigtige mail-program, der er sat til at være default mail-proggy.
Avatar billede abe_hat Nybegynder
20. januar 2001 - 10:43 #5
Microsoft programmer er generelt noget l*rt.
jeg ville anbefale at bruge et andet program helst freeware programmer, de er oftest bedst.

- abe_hat