Avatar billede mailliw Nybegynder
03. januar 2004 - 15:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

cd-brænder

er helt ny xp bruger..
Hvordan ser jeg hvad min brænder hedder og hvor den ligger, da jeg ønsker at flytte programmet over på min stationære pc
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2004 - 15:57 #1
Hvorfor vil du vide hvad din brænder hedder, når du skal flytte et program ?
Og du kan heller ikke flytte et program fra én PC til en anden...
Avatar billede mailliw Nybegynder
03. januar 2004 - 16:00 #2
der findes da kabler der kan overføre filer fra den ene pc til den anden...
men der gælder måske noget andet når det er en program???
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2004 - 16:02 #3
du skal instalere det på den nye maskine for at det virker
og så slette det på den gamle , da din licens kun er til en maskine
Avatar billede mailliw Nybegynder
03. januar 2004 - 16:06 #4
post lige et svar
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2004 - 16:08 #5
svar