Avatar billede pezzie Nybegynder
03. januar 2004 - 15:09 Der er 5 kommentarer

Erfaringer med arrownet !

Hej !

Jeg har muligheden for at få en adsl linje hos et firma kaldet arrownet.

Jeg ville bare lige høre om der er nogen derude, som har gjort sig erfaringer med arrownet.

Yderligere info omkring arrownet findes på www.arrownet.dk

Mvh

Pezzie
Avatar billede vt500 Nybegynder
03. januar 2004 - 15:47 #1
Hvis jeg var dig vil jeg hellere bestille TDCAdsl...arrownet virker som om de ikke har helt tjek på det der..
Avatar billede arlet Juniormester
03. januar 2004 - 16:06 #2
Da vi boede oppe i nykøbins Sj. var jeg yderst tilfreds med en hurtig og stabil linje, så ingen suk herfra
Avatar billede smitx Praktikant
05. januar 2004 - 10:25 #3
Jeh må give vt500 ret.

Det er billigt med arrownet, men deres service og support er totalt råden.

Jeg har selv arrownet pt. og de er nede rimelig tit, hvor jeg er skide træt af at skal ringe ind hver dag i 14 dage før de gør noget ved deres problemer.

Så mit råd er til dig: Betal mere og få bedre service og stabil forbndelse...
Avatar billede smitx Praktikant
26. februar 2004 - 10:25 #4
Skal du ikke lukke her?
Avatar billede birne Nybegynder
01. juni 2004 - 21:34 #5
Arrownet er sq ok, godt net, til fornuftige priser, men der er indimellem problemer med det, og når man ringer ind ka de ik lige helt sige hvad der er galt, ringer man igen og får en anden i røret ka det ligepludselig godt fortælle hvad der er i vejen, men altså.. det er sq ik så galt...