Avatar billede fri-sms Nybegynder
03. januar 2004 - 12:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

sælger til sms reklamer

Jeg søger en sælger til salg af reklamer i sms beskeder samt pop op reklamer.Der er tale om afregning på provision 50/50

Jesper

info@fri-sms.dk
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. januar 2004 - 13:42 #1
er der en alders grænse... ?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. januar 2004 - 13:45 #2
skulle lieg have en E-Mail når der kommer svar... slog jeg af i den adnen ;)!
Avatar billede fri-sms Nybegynder
04. januar 2004 - 09:51 #3
helst over 18...men dog ikke en nødvendighed.
Avatar billede smooth Nybegynder
04. januar 2004 - 12:03 #4
Hvordan skal reklamer sælges ?? Over tlf, mail, web eller skal man ud og ringe på dører ??

Hvad er det for en virksomhed som du kører ?
Hvilke reklamer snakker vi om ? IT, PORNO, SUNDHED ???

Jeg synes at der mangler en del oplysninger i dit indlæg så hvad med at skrive lidt mere om hvad det er i/du laver og sådan noget så folk ved hvad man skriver sig op til ?
Avatar billede zeno Nybegynder
06. januar 2004 - 13:21 #5
Hej

Hvordan<skal de sælges ligger de på et website ?

Zeno
Avatar billede fri-sms Nybegynder
06. januar 2004 - 13:24 #6
Ja,pop op reklamerne kommer på www.fri-sms.dk
sms reklamerne kunne komme i de beskeder der bliver sendt fra sitet.
Avatar billede fri-sms Nybegynder
06. januar 2004 - 13:25 #7
Skal lige nævnes at siden pt er nede da vores sms udbyder har lidt problemer,skulle være løst i aften.
Avatar billede zeno Nybegynder
06. januar 2004 - 13:31 #8
Ja

Tjekkede lige dit site og kan godt se der er et par smuttere på dit site

Men hvad er det vi skal sælge for dig ?  hvilke priser taler vi om og er der besøgende på sitet ??

Zeno
Avatar billede fri-sms Nybegynder
06. januar 2004 - 13:34 #9
der skal sælges pop op reklamer samt reklamer i de sms beskeder der bliver sendt fra sitet.
Jeg har ca 1000 unikke dagligt
Avatar billede zeno Nybegynder
06. januar 2004 - 13:35 #10
Hvad koster de så ??
Avatar billede zeno Nybegynder
06. januar 2004 - 13:37 #11
Har i en tekniker på der løser problemet med sms senderen der ikke virker ???

Det virker totalt useriøst at den ikke virker og ikke straks bliver lavet
og at der bare med bitte små bogstaver står at den er stoppet og intet om hvornår den virker igen ?
Avatar billede fri-sms Nybegynder
06. januar 2004 - 13:39 #12
hvis du gik ind for at sende en sms ville du kunne læse at senderen ikke er åben ydermere har jeg udsendt en mail hvori det står.Da det ikke er min fejl,men min udbyders kan jeg ikke gøre andet end at vente.....Bare det ikke er dig der er useriøs,udtaler dig uden du kender alle fakta !
Avatar billede fri-sms Nybegynder
07. januar 2004 - 22:02 #13
well....lukker