Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
03. januar 2004 - 11:45 Der er 5 kommentarer

Overførsel af Stykliste

Kan man i C5 få udfoldet sin stykliste på en faktura UDEN at salgpris på hver enkel vare kommer med?
Avatar billede 477 Nybegynder
03. januar 2004 - 12:15 #1
Ja, kig under parameter for stk liste, under lager - tilpasning, fjern flueben ved nedbryd pris
Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
03. januar 2004 - 12:23 #2
Fluebenet var fjernet!  Til gengæld hvis vi sætter et flueben kommer styklistevarer incl.priser med og ikke prisen på den samlede vare.
Det skulle lige være omvendt.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
04. januar 2004 - 13:16 #3
Så er det noget der er blever tilrettet. Jeg har lige testet det i v. 3.00 hvis jeg får en stykliste nedbrudt så priserne på de enkelde varenumre i styklisten viser, så kan jeg stadig se prisen på den samlede stykliste. Jeg har arbejdet med C5 siden v. 1.52 og kan ikke mindes det har været anderledes.

Måske har DMA en kommentar?

//Tommy
Avatar billede 477 Nybegynder
04. januar 2004 - 13:33 #4
Det virker også på min maskine, på version 1,64 og prøvet det på 3.0.
Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
04. januar 2004 - 16:04 #5
tak for det problemet er blevet løst