Avatar billede kim-h Novice
02. januar 2004 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke se alle frames i explore når jeg skal på webmail.

Jeg kan ikke se alle frames når jeg skal se mine mails på webmail. Jeg bruger XP og har explore 6.0 Der er ikke problemer med andre hjemmesider som bruger frames, kun på http://mail.tdconline.dk/. Har prøvet at ændre forskellige indstillinger i opsætningen af explore. Og har også slettet midlertidige filer og cokkies.
Avatar billede meretedalby Nybegynder
02. januar 2004 - 14:59 #1
Prøv at tage kontakt til tdc...
Avatar billede kim-h Novice
02. januar 2004 - 15:19 #2
Det har jeg også prøvet, og de ville ringe tilbage på mandag. Men det kunne jo være at der var nogle på exoerten der havde et godt råd inden.
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. januar 2004 - 18:17 #3
Hvis du tager den fra foretrukne, så slet genvejen, og lav en ny
Avatar billede kim-h Novice
02. januar 2004 - 19:40 #4
Det hjalp desvære ikke. Jeg prøvede at taste adressen direkte ind i adresselinien.
Avatar billede kim-h Novice
27. maj 2004 - 08:02 #5
problem klaret
Avatar billede kim-h Novice
27. maj 2004 - 08:03 #6
ok