Avatar billede sirx Nybegynder
02. januar 2004 - 08:58 Der er 2 kommentarer

FPS gennemsnit i America´s Army 2.0a

Hej,

Sidder lige og overvejer hvilket grafikkort jeg skal købe, og kommer i den forbindelse til at læse nogle tests fra hardwaretidende.dk, der er grafikkortene målt på fps
( i gennemsnit) går jeg ud fra, men hvordan gør jeg det. Jeg har læst at der ligger et lille program i UT2003 der hedder benchmark, men det ser ikke ud til at være i AA.

Godt Nytår
Avatar billede sirx Nybegynder
21. marts 2004 - 22:07 #1
lukket
Avatar billede sirx Nybegynder
28. marts 2004 - 22:07 #2
e